عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان با امام جمعه رامیان


دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان با امام جمعه رامیان

دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان با امام جمعه رامیان

در اولین روز ایام ا... دهه مبارک فجرکه به نام انقلاب،امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و رهبری  نامگذاری گردیده صادقلو فرماندار به همراه روسای ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه رامیان حضور یافته و با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

فرماندار در این دیدار ضمن تبریک آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی به جایگاه و نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره و گفت: روحانیون هم در پیروزی و برقراری جمهوری اسلامی و هم در رشد و شکوفایی این نظام نقش فعال داشته و دارند و تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلابها در طول تاریخ در ایدئولوژی آن بوده و امام به عنوان یک روحانی دینی برای اولین بار اسلام سیاسی را مطرح و احیا کننده اسلام ناب در جهان بود.

صادقلو اولین روز از دهه مبارک فجر را که به نام انقلاب اسلامی،امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده را فرصتی مناسب برای بیعتی دوباره با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانسته و به همراه کلیه روسای ادارات و نهادهای شهرستان با حجه الاسلام و المسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان دیدار و گفتگو نمود.

حجه الاسلام و المسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان نیز در این دیدار در خصوص خدمت به خلق و رعایت حق الناس و تکریم ارباب رجوع رهنمودهایی را ارائه نمود.

دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان با امام جمعه رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 746
  • کد خبر : 17023