عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 36 پروژه عمرانی ، تولیدی در بندرگز بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد

همزمان با ایام الله دهه فجر /

36 پروژه عمرانی ، تولیدی در بندرگز بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد

36 پروژه عمرانی ، تولیدی در بندرگز بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : همزمان با دهه فجر سال جاری 36 پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 588 میلیارد و 570 میلیون ریال با اشتغالزایی 20 نفر در این شهرستان بهره برداری  و کلنگ زنی خواهد شد .

"علی اصغر میرزایی" در مصاحبه خبری افزود : از این تعداد 30 پروژه با اعتبار 577 میلیارد و 520 میلیون ریال عمرانی و تعداد 6 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 50 میلیون ریال ، تولیدی ، اقتصادی و خدماتی خواهد بود که برای 20  نفر شغل ایجاد می شود.

 وی ادامه داد : از مجموع پروژه های عمرانی ، 4 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 920 میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

این مقام مسوول گفت : ساخت بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز با اعتبار 290 میلیارد ریال به اتمام رسیده و 150 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آن اختصاص داده شده که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بندرگز افزود : سالن ورزشی روستای گز شرقی با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون ریال ، طرح هادی سه روستای گل افرا ، سوته ده و باغو با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال ، مدرسه 6 کلاسه روستای گز شرقی با اعتبار 7 میلیارد ریال ، ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار  20 میلیارد ریال ، طرح های مخابراتی با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال از مهمترین طرحهایی است که به بهره برداری خواهد رسید .

میرزایی گفت : احداث پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از مهمترین پروژه هایی است که کلنگ زنی خواهد شد .

فرماندار بندرگز همچنین برگزاری غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های شهدا ، صبحگاه مشترک ، رزمایش فجر انقلاب ، یادواره شهدا ء ، عیادت از بیماران در بیمارستان ، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ، مسابقات ورزشی و فرهنگی ، ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی و همایش های مختلف را از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر در این شهرستان بیان کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 901
  • کد خبر : 17030