عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان ترکمن

بمناسبت گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت؛

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان ترکمن

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان ترکمن

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، جشن انقلاب اسلامی با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستانی در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان ترکمن گفت: نظام اسلامی به برکت اسلام و به برکت امام و استمرار مقام معظم رهبری توانست جایگاه خود را در سراسر دنیا پیدا کند و آمریکا که هرگز این جایگاه را باور نمی کرد ، امروز پذیرفته که بدون قبول ایران ، قبول رهبری ایران و مردم ایران و دولت ایران ، نمی تواند نقش خود را در جهان ایفا کند .

وی با یادآوری نقش جوانان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، به جوانان ما می گفتند دین افیون است ؛ اما امروز جوانان ما نه تنها این را باور نمی کنند، بلکه دین را مایه افتخار و عزت برای خودشان می دانند و جوانان پاسدار ما امروز در عرصه های مقاومت و حمایت از مستضعفین و محرومین حضور دارند .

فیروزی خاطرنشان کرد: وقتی جوانان ما عاشق قرآن هستند ، استکبار نمی تواند در بین آنان نفوذ کند و نه تنها آنها نمی توانند نفوذ کنند که ما نفوذ کردیم و دشمن سعی در مقابله با نفوذ ما دارد و باید تلاش کنیم این ارزش ها حفظ و بارور و تکمیل شود و تکامل پیدا کند و پرچم لااله الاالله در تمامی دنیا برافراشته شود و ندای قران در تمام دنیا جایگاه خودش را پیدا کند .

عبدالحکیم فیروزی همه افتخارات نظام را برآمده از اثرات امام ( ره ) و انقلاب اسلامی و رهبری دانست و گفت: ما باید قدردان شرایط و ویژگی های امروزمان باشیم و نباید اجازه دهیم دشمنان ما ، از مسیر فرهنگ روی مناسبات دینی ما پا بگذارند و ارزش های دینی ما را ضعیف کنند .

فرماندار شهرستان ترکمن با تأکید بر مسأله وحدت افزود : تکیه کلام امام(ره) به وحدت کلمه یک اصل است و نباید آن را فراموش کنیم و ضعیف بگیریم و البته به برکت حضور علما امروز شیعه و سنی در کنار هم هستند و این اتحاد و انسجام و برادری و برابری در شهرستان حاکم است .

وی 22 بهمن را برای استمرار بقای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و ارزشمند دانست و اظهار داشت : باید دقت کنیم راهپیمایی 22 بهمن، هر سال باشکوهمند تر برگزار شود ، چرا که یکی از میزان ها و شاخص های ارزیابی دشمن به اینکه آیا هنوز ملت با انقلاب و رهبری است و آیا هنوز وفادار به آرمان های امام (ره) هست و تصریح کرد: باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا و استکبار جهانی نشان دهیم که همیشه پایبند به آرمان های امام ( ره ) هستیم .

فیروزی با بیان اهمیت انتخابات 7 اسفند گفت : دشمنان ما، ما را از مسیر مشارکت در برنامه های نظام ارزیابی می کنند و مهمترین برنامه نظام انتخابات است. انتخابات یعنی مشارکت و تصمیم گیری شما مردم و تمامی برنامه های نظام مبتنی بر انتخاب ملت است و وقتی از رأس انتخاب با شماست ، یعنی اینکه شما باید حضور آگاهانه در انتخابات داشته باشید.

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان ترکمن

 

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان ترکمن

 

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .