عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی در فرمانداری علی آباد کتول


برگزاری جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی در فرمانداری علی آباد کتول

برگزاری جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی در فرمانداری علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،ششمین جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی باحضوردکترزنگانه معاون فرمانداردر محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

زنگانه ضمن تبریک دهه مبارک فجر در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب آقای دکتر کمال غریبی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان که در حوزه بهداشت و درمان انجام داده اند، اظهار داشت: پرداختن به مباحث سلامت و امنیت غذایی جامعه بسیار مهم و ارزشمند است و دو نعمت سلامتی و امنیت که انسان تا وقتی آنها را از دست ندهد، قدر و ارزش آن را نمی داند.

معاون فرمانداربا اشاره به اینکه نقش شبکه بهداشت در تامین سلامت جامعه اظهار داشت: مشارکت های بین بخشی و فرابخشی و مشارکت خود مردم در راستای تامین سلامت جامعه بسیار حایز اهمیت است.

وی اظهارداشت:لذا همه مسئولین و خصوصا متولیان امر بایستی در جهت فراهم نمودن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش نمایند.

درپایان سپس بندهای مصوبات قبلی قرائت شد و در ادامه با بحث و بررسی مشکلات بهداشتی شهرستان، مصوباتی از قبیل جلوگیری مرکزبهداشت درراستای اجرایی نمودن دستورالعمل ماست بندیها درسطح شهرستان ودرخصوص بهداشت دهان دندان ،اتلاف سگهای ولگرد، به تصویب اعضا رسید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .