عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام قدردانی معاون استاندار و فرماندار ویژه در پی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن


پیام قدردانی معاون استاندار و فرماندار ویژه در پی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام قدردانی معاون استاندار و فرماندار ویژه در پی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون استاندار و فرماندار ویژه در پیامی از حضور گسترده مردم شریف شهرستان گنبد کاووس در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد .
مهندس حمیدی در این پیام اظهار داشت: اینجانب لازم می دانم از حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه شهرستان گنبد کاووس که مانند همیشه با حضور یکپارچه در خیابان ها و مسیر راهپیمایی تا مکان های تعیین شده با غریو دشمن شکن الله اکبر ، قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا.. خامنه ای مد ظله العالی و خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید رامسرور ساختند، تشکر و قدردانی کنم
متن کامل پیام به شرح زیر است:
حضور پر صلابت و غرور آفرین مردم شریف و همیشه در صحنه گنبد کاووس در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همراه با بیداری ، هوشیاری و تاکید بر آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق افق ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری بر نخواهد داشت .
مراسم راهپیمایی سی و هفتمین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم شهرستان ، دریایی خروشان از حمایت و دلگرمی برای ملت های تحت ستم و ظلم استکبار جهانی آفرید و به فریادی رسا برای محکومیت توطئه های دشمنان اسلام ، تروریسم و حامیان آنها مبدل شد.
راهپیمایی 22 بهمن فرصتی بود تا ابهت و صلابت مردم آزاده ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود و ناقوس اضمحلال تحریم ها و بی اثر بودن فشار اقتصادی بر ملت ایران به صدا درآید
یقینا ایران اسلامی با این مردم وفادار ، افق روشن ، ایستادن بر قله های سرافرازی و شکوه را ، به نظاره خواهد نشست


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 970
  • کد خبر : 17620