عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار


پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان گمیشان در پیامی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام مقام عالی شهرستان بدین شرح است:

                                                           بسم الله الرحمن الرحیم

تلفيق زيباي محبت، همكاري، مهر و همراهي نمادهاي برجسته مردان و زناني است كه با جامه سپيد بر بالين بيماران و براي التيام درد همنوعان خود همت مي گمارند و لحظات سخت و پر تنش كار را صبورانه تحمل مي كنند.

پرستاري نه يك تخصص و نه يك شغل، بلكه هنري است متعالي كه در آن هنرمند آلام بيمار را مرهم مي نهد و زخم هاي جسم و روح بيمار را التيام مي بخشد.

بي ترديد پرستاري از بيماران، رسالت سنگين و ارزشمندي است كه يك پرستار متعهد، زينبي وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملايمات آن را به دوش مي كشد.

انسان هاي شايسته كه همپاي جامعه شريف پزشكي هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمي بر دل هاي مجروحان است.

در تعاليم اسلامي، آن هنگام كه پرستار براي ياري انسان نيازمندي تلاش مي كند و براي جلب رضاي پروردگار نيازهايش را بر آورده مي كند، گويي زندگي را به او بخشيده و بدينوسيله، موجبات خرسندي پرودگار را فراهم كرده است و بي شك خدمت در چنين حرفه مقدسي، توفيق و سعادت بزرگ الهي است كه همواره بايد قدردان آن بود و به خود باليد.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت که در راستای حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید در عملیاتی نمودن برنامه های تحول سلامت نقش برجسته داشته اند، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر ابراز نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 

امانگلدی ضمیر - فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1186
  • کد خبر : 17690