عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان با فرماندار گالیکش


دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان با فرماندار گالیکش

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان با فرماندار گالیکش

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش طی دیدار مسئولین شرکت مخابرات استان با فرماندار این شهرستان عمده مشکلات این شهرستان بررسی گردید.

 حسن خسروی فرماندار گالیکش ضمن خیر مقدم و تقدیر تشکر از حسن توجه به شهرستان ، مشکلات شهرستان را از جمله سویچ و عدم داشتن ارتباط برخی روستاها برشمرد و گفت مردم ما مردمی قدر شناسند و با حضور غیرقابل وصف و یکپارچه خود در عرصه های مختلف این قدرشناسی را بارها ثابت کرده اند.

وی قطعی تلفن بدلیل قدیمی بودن سویچ مخابراتی  ،عدم داشتن ارتباط سیمی برخی روستاها و کارخانه سیمان را از جمله مشکلات عمده شهرستان دانست که مستلزم توجه و رسیدگی بیشتر است .

نماینده دولت در گالیکش در جمع مسئولین شرکت مخابرات استان افزود با توجه به پیشرفت روز افزون علم  و اشاعه برنامه های ارتباطی در فضا های مجازی داشتن این خطوط ارتباطی  مخابراتی از امکانات اولیه است که مردم  توقع دارند .

خداآبادی رئیس مخابرات استان در این جلسه گفت :  برخی روستاها که قبلا فاقد ارتباط بودند  مانند  ینقاق عرب بوران- یورت زینل اکنون مجهز شده اند و برخی دیگر مانند بیش اویلی صادق آباد   و کارخانه سیمان  در دستور کار آینده قرار دارند .

مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان ،در خصوص تعویض سویچ مخابرات شهرستان گفت با توجه به عدم تولید سویچ های قدیمی  و یکپارچه سازی تجهیزات مخابرات در آینده ، تهیه سویچ جدید و نوین برای سه شهرستان گالیکش ، گرکان و گنبد در اولویت است . 

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان با فرماندار گالیکش

 

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان با فرماندار گالیکش

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 1042
  • کد خبر : 17716