عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست ، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت : شور و نشاطی که در حضور مردم مشاهده شد این پیام را به دنیا داد که مردم ، پای انقلاب خود ایستاده اند و پایبند به آرمانهای امام ( ره ) و شهیدان هستند.

"علی اصغر میرزایی" افزود : این حضور پشتوانه عظیمی برای نظام است و مردم ما هر جا که نیاز بود با حضور حماسی خود هم نظام را تقویت و تهدیدات را تبدیل به فرصت و دشمنان را ناامید کردند.

وی با اشاره به مسئله مهم و سرنوشت ساز انتخابات گفت : حضور در پای صندوق های رای و حضور حداکثری موثر و تاثیر گذار  نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد  و باید بدانیم همه چشم ها منتظر حضور مردم هستند و ما وظیفه داریم این زمینه را فراهم کنیم .

میرزایی از انتخابات به منزله نماد مشارکت مردم در انقلاب و استمرار انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل مقبولیت بیشتر نظام در عرصه بین المللی است.

وی با بیان اینکه انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات ، از عوامل مهم حفظ انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های بزرگ دشمنان است اظهارداشت : انتخابات صحیح با مشارکت همگانی عامل پایداری انقلاب اسلامی است که سبب تقویت ثبات سیاسی و قانونمندی می شود .

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز ادامه داد : ادارات و نهادها بویژه دانشگاه ها ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان  باید با ایجاد فضا و بسترهای مناسب موجب تشویق مردم برای حضور در پای صندوقهای رای گردند.

میرزایی گفت : ستاد انتخابات شهرستان از شش ماه قبل شکل گرفت و پس از تشکیل هیات اجرایی ، هیات های نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز و کلاسهای آموزشی و مانورهای مختلف برگزار شد .

فرماندار بندرگز با اشاره به ماده 11 قانون ، به وظایف قانونی ادارات و دستگاههای اجرایی برای همکاری در انتخابات تاکید کرد و گفت : براساس قانون همه ادارات از همه امکانات و نیروها در این ایام استفاده کنند تا شاهد انتخابات سالم و پر شور در شهرستان باشیم .

این نشست با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 717
  • کد خبر : 18068