عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استکبار به دنبال تخریب استعداد و فکر جوانان است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

استکبار به دنبال تخریب استعداد و فکر جوانان است

استکبار به دنبال تخریب استعداد و فکر جوانان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: استکبار جهانی به دلیل شناختی که از استعدادهای جوانان ایرانی دارد بدنبال تخریب آنها با برنامه های مخرب فرهنگی و نیز ترویج مواد مخدر است.
مهندس حمیدی روز چهارشنبه در نشست با جمعی از جوانان این شهرستان افزود: این درحالی است که جوانان ایران تاکنون لیاقت و توانایی خود را با توجه به همه فشارها و تحریم های دشمن، در عرصه های مختلف علمی نشان داده اند.
وی ادامه داد: جوانان امروز ایران، میراث دار جوانانی هستند که جان خود را برای راحتی و امنیت مردم فدا کردند و زمینه را برای رشد و تعالی کشور مهیا نمودند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان در بیعت با رهبری انقلاب به وظایف خود عمل کردند، افزود: امروز نیز وظیفه جوانان است که به منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی عمل کرده و از ارزش ها محافظت کنند.
مهندس حمیدی در بخش دیگری با اشاره به بحث انرژی صلح آمیز هسته ای و بهانه های غرب برای مداخله در امور ایران، ادامه داد: آنها به خوبی می دانند ایران در راستای فتوای رهبری انقلاب هیچ گاه به سمت بمب هسته ای نخواهد رفت.
وی گفت: اگر امروز با غرب بر سر مساله هسته ای به توافق دست یابیم، آنها موضوع دیگری را برای مداخله پیش خواهند کشید ،زیرا از قدرت واقعی جوانان ایران آگاه هستند.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با بیان اینکه اگر امروز جوانان راه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را ادامه ندهند، دچار خسران می شویم، افزود: نسل امروز با ترکیب انگیزه جوانان آن زمان و علوم روز، ظرفیتی هستند که هیچ قدرتی در برابر آنها یارای ایستادن نخواهد داشت.
مهندس حمیدی در ادامه استعداد جوانان گنبدکاووس را ستود و گفت: کسب عناوین علمی و ورزشی از سوی نسل جوان این شهرستان نشان دهنده این توانمندی است.وی همچنی اضافه کرد: مشکلات جامعه باید با مشارکت مردم حل شود ،زیرا دولت ها قادر نیستند به تنهایی همه این گرفتاری ها را رفع کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: این شهرستان 235 هزار نفری ،123 هزارنفر جوان دارد که تلاش آنان شرایط مطلوبی را برای آینده این منطقه فراهم خواهند کرد.
او جوانان را آینده سازان جامعه خواند و گفت: برای اینکه جوانان آینده جامعه خود را تضمین کنند، لازم است از الگوهای صحیح بهره گیرند.در این نشست چند نفر از جوانان شهرستان گنبدکاووس در مورد ورزش، فعالیت های اجتماعی هلال احمر، بسیج و رسانه مطالبی بیان کردند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1406
  • کد خبر : 1831