عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 76 درصد مردم بندرگز در انتخابات شرکت کردند

فرماندار بندرگز :

76 درصد مردم بندرگز در انتخابات شرکت کردند

76 درصد مردم بندرگز در انتخابات شرکت کردند

فرماندار بندرگز گفت: 76 درصد مردم شهرستان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز با بیان اینکه در شهرستان بندرگز ، 33 هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند، افزود: مجموع آرای ماخوذه در این دوره از انتخابات در این شهرستان، 25 هزار و 103 رای بود.

وی افزود : 52 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بندرگز پیش بینی شده بود.

فرماندار بندرگز اضافه کرد: سیاست ستاد انتخابات بندرگز از بدو آغاز فرآیند انتخابات تا اتمام آن، بر اساس اصل بی طرفی استوار بود و این امر مهم را در روند اجرای انتخابات به کار بست.
رییس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه آرامش حاکم در بندرگز موید همین موضوع است، اظهار داشت : از همکاری عوامل دست اندرکار اجرای انتخابات اعم از مجموعه همکاران فرمانداری ، اعضای هیات های اجرایی ، بازرسی ، نظارت و محافظان صندوق اعم از نیروی انتظامی و به ویژه همدلی شورای تامین در راستای تلاش برای رقم خوردن انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه تقدیر می شود .

حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .
شهرستان 50 هزار نفری بندرگز با دو بخش مرکزی و نوکنده ، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گلستان واقع شده است .


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1046
  • کد خبر : 18396