عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست منطقه ای امور بانوان در شهرستان آزادشهر برگزار گردید


نشست منطقه ای امور بانوان در شهرستان آزادشهر برگزار گردید

نشست منطقه ای امور بانوان در شهرستان آزادشهر برگزار گردید

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری نشست بانوان شهرستانهای همجوار با موضوع بررسی راهکارهای اجرائی در ایجاد شرکتهای تعاونی و سمن ها در روز دوشنبه مورخ 17/12/94 راس ساعت 12 در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار گردید .

 آقای شفائی فرماندار شهرستان در قسمتی از سخنان خود گفتند : لازمه توسعه و شکوفایی پایدار سمنها و تعاونیها مشارکت و حضور فعال و آگاهانه اعضاء در اداره امور است و این حضور به صورت مستمر و جدی جز از طریق شناخت مسئولیتها جامه عمل نخواهد پوشید . لذا آن دسته از اعضاء که با بینش و اعتقاد به شیوه تعاون و همکاری قبول مسئولیت نموده و با نصب العین قرار دادن فرمایش گهربار پیامبر اسلام (یداله مع الجماعه) اداره امور تشکلها و تعاونیها را به عهده می گیرند بایستی با کسب آموزشهای لازم در جهت تحقق اهداف گام بردارند .

وی با بیان اینکه از آنجایی که همکاری اعضاء در تشکلها به میزان علاقه آنان به فعالیتهای اجتماعی و بهبود وضع معیشتی ، آموزشی و فرهنگی خود و اجتماع آنان بستگی دارد ، داوطلبانه بودن و مسئولیت پذیری در این بخش باعث می گردد عضو با دلسوزی و علاقه بیشتر نیروی مادی و معنوی خود را در اختیار تشکل قرار دهد و در نتیجه آن تشکل و یا تعاونی به بهترین وجه میتواند توسط یک مدیر دلسوز و مطلع اداره شود .

لازم به ذکر است این نشست به همت امور بانوان فرمانداری با حضور مشاورین و کارشناسان محترم  امور بانوان فرمانداریهای گنبد و رامیان برگزار شده بود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 607
  • کد خبر : 18537