عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا تشکیل شد

به ریاست فرماندار شهرستان:

چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا تشکیل شد

چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا تشکیل شد

 چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا به ریاست الیاس هیوه چی فرماندار و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، " الیاس هیوه چی " در این جلسه با بیان اینکه در وقوع بحران های طبیعی باید زمان طلایی یعنی اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: بحران هیچگاه خبر نمی کند و مهمترین نکته ای که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد تصمیم گیری در زمان های قبل ، حین و بعد از بحران است.

 وی در ادامه بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و افزود: مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.

 فرماندار شهرستان آق قلا ،افزایش توانمندی و حفظ آمادگی عموم مردم به‌منظور رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی جهت مقابله را یک اصل مهم و ضروری است.

 وی به تهیه نقشه راه و سند جامع اشاره داشته و بیان داشت:شناسایی نقاط آسیب پذیر شهرستان و تهیه نقشه راه و سند جامع مدیریت بحران از اولویت های مهم این ستاد می باشد و در این خصوص تشکیل کمیته ای متشکل از ارگان های ذیربط باید صورت بپذیرد،اولویت بندی شده ،اعتبار و تجهیزات و امکانات دیده شده تا غافل گیری اتفاق نیفتد و با توجه به اینکه درفصول بارندگی سال قرار داریم بتوانیم بحران های پیش رو را مدیریت نمائیم.

 رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا به ساخت وسازهای خانه های روستائی و مقاوم سازی آنها اشاره کرده و تاکید نمود:دهیاران شهرستان موظف هستند در خصوص استعلام خانه های روستائی در مسیر رودخانه ها و نقاط حادثه خیز اقدام نمایند.

چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا تشکیل شد

 

چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا تشکیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 682
  • کد خبر : 18544