عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندارگمیشان ولادت حضرت فاطمه (س)، آغاز هفته زن و روز مادر را تبریک گفت


فرماندارگمیشان ولادت حضرت فاطمه (س)، آغاز هفته زن و روز مادر را تبریک گفت

فرماندارگمیشان ولادت حضرت فاطمه (س)، آغاز هفته زن و روز مادر را تبریک گفت

امانگلدی ضمیر در سالروز میلاد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، هفته زن و روز مادر؛ در پیامی این روز فرخنده را به تمامی بانوان بالاخص بانوان بصیر و ولایتمدار شهرستان گمیشان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۰جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت،تقوی ومعنویت حضرت فاطمه زهرا(س) یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

شخصيت معنوي و خصلت هاي بي نظير حضرت فاطمه زهرا(س)، روز ميلاد ايشان را براي ما معني ديگري بخشيده و وظيفه همه ما است تا در اين روز مبارك ضمن تجليل از مقام مادر و زن از خصائص حضرت فاطمه (س) براي زندگي خود درس بگيريم.

او عطیه ای الهی است که درک ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست. جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

اگر چه حیات زنان در ادوار مختلف تاریخ بشری تحولات و چالش های فراوانی را تجربه کرده است اما دین مبین اسلام با نگاه ارزشی به زن بر تمامی عقاید جاهلی پیرامون شخصیت و منزلت زنان خط بطلان کشید و ارزش و جایگاه او را عزت و حرمت بخشید.

تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمام مادران و بانوان سرافراز ایران ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با پیروی از رهنمودهای مدبرانه مقام عظمای ولایت، نقش موثر زنان را در دفع هجمه های فرهنگی دشمن شاهد باشیم واز درگاه ایزد منان نیز صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف شهرستان تندرستی و شادکامی و توفیق خدمت بیشتر به این عزیزان رامسألت می نمایم.

 

فرماندارگمیشان ولادت حضرت فاطمه (س)، آغاز هفته زن و روز مادر را تبریک گفت

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 4479
  • کد خبر : 18995