عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارفرماندارباامام جمعه علی آباد کتول در سال جدید


دیدارفرماندارباامام جمعه علی آباد کتول در سال جدید

دیدارفرماندارباامام جمعه علی آباد کتول در سال جدید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،احمد تجری مفردفرماندارعلی آباد کتول به همراه دکترزنگانه معاونت فرمانداری،بخشداران مرکزی،کمالان وفرماندهی انتظامی شهرستان باحجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندارعلی آباد کتول در این دیدار ضمن تبریک سال جدید گفت:درسالی که گذشت با تلاش مسئولین و همت مردم در راستای همدلی و همزبانی دولت و ملت موفقیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف برای کشور و به ویژه شهرستان به دست آمد.

تجری مفرد با بیان این که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش توسعه اقتصاد کشور است، اظهار داشت: «در پیام نوروزی مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید و نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نکات ارزشمند و پر محتوایی برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور بیان شده است که تحقق این شعار می‌تواند کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد و همه باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.»

وی با تشریح خدمات دولت در بخش‌های مختلف گفت: «اجرای برجام یکی از مهم‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید در سال گذشته بود و گام بلند رئیس جمهور در توسعه و تعامل با جهان همراه با حفظ عزت جمهوری اسلامی، پس از در هم شکستن قطع نامه‌های ظالمانه و تحریم‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی مهم‌ترین حرکت دولت یازدهم برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی خواهد بود.»

تجری مفرد انتخابات را مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مشارکت و حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات سال گذشته صحنه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان به نمایش گذاشت.

درادامه حجت اسلام والمسلمین گفت:عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری ضامن سامان‌بخشی اقتصادی کشور است

حجت‌الاسلام موسوی به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید اشاره داشت و اظهار کرد: رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود مطالب بسیار مهمی را بیان کرد که مسئولان و مردم باید برای اجرای آنها تلاش کنند.

وی مهم‌ترین نکته در بیانات رهبری را شعار سال جدید یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نخستین بار در سال 89 بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد و از آن زمان تاکنون بر این شعار تأکید دارد.

امام جمعه افزود: بخش دوم شعار امسال یعنی «اقدام و عمل» مفهوم بسیار گسترده‌ای دارد و به این معناست که اقتصاد مقاومتی تنها با اقدام و عمل محقق می‌شود و با حرف و شعار به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

موسوی ابراز کرد: در صورتیکه شعار امسال به صورت کامل در کشور اجرا شود آثار و نتایج مهمی در پی خواهد داشت.

دیدارفرماندارباامام جمعه علی آباد کتول در سال جدید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .