عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت


معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت

معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت

 معاون بنیاد برکت کشور و هیات همراه و فرماندار گالیکش با حضور در صادق آباد بطور سرزده از مدرسه توسازی شده طرح برکت این روستا بازدید نمودند.

به گزارش "دهیاری صادق آباد" در نخستین روز از هفته پایانی فروردین ماه، جعفری معاون بنیاد برکت کشور به همراه خسروی فرماندار شهرستان گالیکش و هیات همراه با حضور سرزده در مرکز بخش لوه، از نزدیک از وضعیت مدرسه برکت صادق آباد که در مهر ماه سال جاری در قالب طرح نوسازی بنیاد برکت ( وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ) افتتاح شده بود، بازدید نمود‍.

در این بازدید جعفری معاون بنیاد برکت ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مدیران، معلمان و دانش آموزان این مدرسه یادآور شد: بر هر یک از شماها واجب است که در حفظ و نگهداری این مجتمع ارزشمند آموزشی کوشا بوده و نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشید تا این امانت ارزشمند را به نحو مطلوب و احسن به دانش آموزان نسلهای بعد از خود تحویل نمایید.

وی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با توجه به منویات مقام معظم رهبری ساخت 1000 مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور را دنبال می‌کند.

بر این اساس بنیاد برکت ساخت مدارس برکت را به منظور تأمین فضای مناسب و استاندارد برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته با جدیت به اجرا درآورده است.

جعفری گفت: این مدارس که از بالاترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی و بهترین تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است،تأثیر مثبت قابل‌ توجهی در بهبود شرایط آموزشی در مناطق محروم و روحیه‌ مردم و دانش‌آموزان دارد.

معاون بنیاد برکت در پایان اظهار داشت: ساخت مدارس برکت در روستاها و مناطق محروم کشور و بنا به نیاز وزارت آموزش و پرورش و مسئولین ارشد محلی و نیز تصویب نهایی بنیاد برکت انجام می‌شود و پس از ساخت، این مدارس به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شوند.

خسروی فرماندار شهرستان گالیکش نیز در این بازدید اظهار داشت: بنیاد برکت با هدف ارایه‌ خدمات توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی، انجام امور زیر بنایی، فرهنگی، سلامت و عام‌ المنفعه و با رویکرد خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته، فعالیت دارد.

فرماندار گالیکش فعالیت بنیاد برکت را برکت و نعمتی برای جامعه به ویژه اقشار آسیب‌ پذیر اجتماعی دانست و گفت: انجام چند طرح اقتصادی نیز در شهرستان‌ گالیکش به بنیاد برکت پیشنهاد شده است که امیدواریم در صورت موافقت، اجرایی شود.

خسروی در خاتمه گفت: از مدیران محترم، معلمان زحمتکش، شوراهای اسلامی و دهیاران پر تلاش و بویژه دانش آموزان عزیز روستاها انتظار میرود که در حفظ و نگهداری این مدارس که با لطف و نگاه ویژه مسئولین خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بنیاد برکت وابسته به فرمان حضرت امام (ره) احداث شده است ساعی و کوشا باشند.

 

معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت

 

معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت

 

معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت

 

معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت

 

معاون بنیاد برکت کشور در صادق آباد حضور یافت

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .