عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست نماینده بنیاد برکت بافرماندارعلی آباد کتول


نشست نماینده بنیاد برکت بافرماندارعلی آباد کتول

نشست نماینده بنیاد برکت بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جعفری معاون فنی و زیر بنایی بنیاد برکت کشوربااحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول دیداروگفتگوکرد.

فرمانداردراین نشست گفت:یکی از مهم‎ترین آرمان‎های امام خمینی(ره) تحقق عدالت اجتماعی، کم‎شدن فاصله طبقاتی، رفع تبعیضات ظالمانه، حمایت از محرومان و فقر ستیزی بود و با نگاهی به سخنرانی‎ها، پیام‎ها و توصیه‎های امام متوجه خواهیم شد که رفع تبعیض و فقر ستیزی یکی از اهداف بزرگ او بوده که همواره بدان تأکید داشت، از این رو وی را عنوان پناهگاه مستضعفان و پابرهنه‎ها می‎شناختند.

جعفری با اشاره به اینکه بنیاد و بیمه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) می باشد؛هدف از اجرای این طرح را که از سال 92 به صورت آزمایشی در مناطق کمتر توسعه یافته 11 استان کشور آغاز شد، خدمت رسانی به محرومان کشور عنوان کرد.

معاون فنی و،زیر بنایی بنیاد برکت کشوراظهارداشت: بنیاد برکت در راستای محرومیت‎زدایی صرف نظر از اقداماتی که دولت و سایر نهادهای حمایتی انجام می‎دهند، فعالیت‏های خود را انجام می‎دهد و با استفاده از ظرفیت های کارشناسی و برنامه‎های مبتنی بر مطالعات علمی و براساس مدیریت جهادی تلاش دارد به محروم‎ترین بخش‎های کشور خدمت کند.

نماینده بنیاد برکت اظهارداشت:اقدام های بیمه ای بنیاد برکت در راستای سیاست‌های کلان این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان بازوهای فعال توسعه تلقی می‌شود.

درپایان جعفری مطالبی در خصوص خدمات بنیاد برکت کشوربرای شهرستان علی آباد کتول ارائه دادند.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .