عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

احمد تجری، فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این جلسه گفت: با نگاهی دقیق به کارنامه مسئولان دستگاه ها در سال 94 می توان دریافت که لازم است، در سال95 با نگاهی نو و عزم و پشتکاری همه جانبه به سمت توسعه حرکت کنیم.

وی افزود: در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل نامگذاری شده است، مدیران دستگاه های شهرستان، می بایست تمام پتانسیل و توان خود را در جهت توسعه هرچه بیشتر شهرستان بکار گیرند.

تجری تاکید کرد: انتظار دارم که روسای ادارت و دستگاه ها برای جذب تمام اعتبارات تخصیصی شهرستان تمام سعی خود را به کارببرند، لذا یکی از ویژگی شاخص مدیران این است که بتوانند اعتبارات مربوط به اداره خود را به موقع جذب کنند.

وی داشتن برنامه ریزی و اعلام پروژه های اجرایی سال جاری را برای مدیران دستگاه ها الزامی دانست و اظهار داشت:دستگاه ها برنامه کاری 95 خود را دراسرع وقت به فرمانداری ارائه کرده و نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

وی با تاکید بر اهمیت اولویت بندی پروژه ها در سال جاری، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها لازم است در اجرای پروژه های خود اولویت بندی کنند و این مسئله باید با هماهنگی کامل صورت پذیرد.

تجری مفرد درپایان برا ولویت دادن به پروژه هایی که جنبه مقابله با حوادث از جمله سیل و خشکسالی دارند؛ تاکید کرد.

اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .