عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارکارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علی آباد کتول بافرماندار


دیدارکارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علی آباد کتول بافرماندار

دیدارکارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علی آباد کتول بافرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علی آباد کتول بااحمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت دهه حساب 100 و سالروز تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی دیدار کردند.

فرماندار از مهندس باباکردی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و مجموعه کارکنان این اداره به منظور خدمات قابل تحسین در بحث خدمت رسانی به روستائیان عزیز و اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستا ها و تبریک سال جدید و سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در همان سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی به عمق محرومیت نقاط دور افتاده و مختلف کشور توجه داشتند و به منظور خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه خصوصا در نقاط روستایی، این حساب در جهت حمایت از آنان افتتاح نمودند و تا کنون منشأ خدمات زیادی در سطح کشور بوده است.

تجری مفرداظهارداشت:بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی و جهادی است که اگر بخواهیم در کارهای عمرانی موفق بشویم و جلو برویم می بایستی از دید بنیاد مسکن به کارهای اجرایی نگاه کنیم.

تجری مفرد گفت : بنیاد مسکن درماندگا ری روستائیان در روستاها نقش اساسی دارد و با توجه به اینکه اشتغال به کار اکثر روستائیان منطقه کشاورزی می باشد در جهت بقاء و توسعه روستاها نیاز به مسکن لازم و ضروریست .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .