عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه آموزشی و توجیهی اعضای هیات بازرسی انتخابات بندرگز برگزار شد


جلسه آموزشی و توجیهی اعضای هیات بازرسی انتخابات بندرگز برگزار شد

جلسه آموزشی و توجیهی اعضای هیات بازرسی انتخابات بندرگز برگزار شد

جلسه آموزشی و توجیهی بازرسان و سربازرسان مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بندرگز برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه بر اهمیت و حساسیت انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت : صیانت از آرای مردم وظیفه همه عوامل برگزار کننده انتخابات است.

"علی اصغر میرزایی" ضمن تبیین جایگاه بازرسان در شعب اخذ رای به اشراف کامل آنان به قوانین انتخابات ، رعایت اصل بی طرفی و امانتداری ، حضور به موقع و تعامل و هماهنگی با سایر عوامل اجرایی شعب اخذ رای ، دقت و همکاری در تکمیل فرم های انتخاباتی و فرآیند برگزاری انتخابات در روز اخذ رای تاکید کرد .

وی افزود : وظیفه همه عوامل  در شعب اخذ رای بر اساس قانون مشخص است و اولویت آنها در وهله نخست باید ایجاد اتحاد و همدلی در شعبه اخذ رای باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات دهم اردیبهشت ، افزود : رای تک تک مردم در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است و همگی باید در انتخابات تابع قانون باشیم.

میرزایی ضمن تشکر از همکاری بازرسین در مرحله اول انتخابات ، گفت : اهتمام به قوانین و مقررات باید در اولویت کار اعضای شعب و بازرسان قرار گیرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز ادامه داد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و حراست و صیانت از آرای مردم ، تمام تلاش ما  ، صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است و نباید خدشه ای در روند انتخابات و یا شبهه ای بر صحت اجرای آن وارد شود.

میرزایی اظهار داشت : هر صندوق اخذ رای بعنوان یک سنگر نظام است و دفاع از حرمت و حریم صندوق رای دفاع از ارزش های نظام محسوب می شود.

فرماندار بندرگز از بازرسین خواست ضمن مطالعه قانون انتخابات ، له یا علیه هیچ نامزدی فعالیت نکنند و بارعایت بی طرفی سعی بر برپایی انتخاباتی سالم و باشکوه داشته باشند.

وی ادامه داد : همکاری و تعامل اعضای شعب اخذ رای باید دوچندان تا آرامش حفظ شود و با صبوری و متانت امورات اجرا گردد.

جلسه آموزشی و توجیهی اعضای هیات بازرسی انتخابات بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 670
  • کد خبر : 19920