عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر مرکز حوزه انتخابیه درارزیابی وزارت کشور، نشانگر تعامل دست اندرکاران انتخابات است

فرماندار کردکوی:

کسب رتبه برتر مرکز حوزه انتخابیه درارزیابی وزارت کشور، نشانگر تعامل دست اندرکاران انتخابات است

کسب رتبه برتر مرکز حوزه انتخابیه درارزیابی وزارت کشور، نشانگر تعامل دست اندرکاران انتخابات است

فرماندار کردکوی کسب رتبه برتر مرکز حوزه انتخابیه را درارزیابی وزارت کشور، نشان دهنده تعامل و همکاری خوب دست اندرکاران برگزاری انتخابات دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی ؛صبح امروز مجتبی جمالی فرماندار به هنگام حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان و هیات همراه در جمع دست اندرکاران برگزاری انتخابات مرکز حوزه انتخابیه غرب گلستان با اشاره به تدابیر، تمهیدات و مقدمات فراهم شده در دور نخست برگزاری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کسب رتبه برتر مرکز حوزه انتخابیه غرب گلستان در شاخصهای ارزیابی وزارت کشور نشان از تعامل و همکاری بسیار خوب دست اندرکاران برگزاری انتخابات است. فرماندار کردکوی هدف مجموعه عوامل برگزاری انتخابات را، رعایت قانون ، برگزاری انتخاباتی سالم و افزایش اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی دانستد و اظهار داشتند: در این مسیر اجرای دقیق قانون و آئین نامه های انتخابات را فدای هیچ مصلحتی نخواهیم کرد.

 در ادامه این جلسه حجه الاسلام شاعری امام جمعه شهر نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه برگزارکنندگان انتخابات گفت: درک مناسبت های پیشرو فرصت بسیار خوبی است برای خلق زیبایی ها و خدمت به مردم. وی با اشاره به حدیثی از امیر المومنان علی (ع) گفت: قیمت هر انسان به میزان زیبایی هایست که خلق می کند وی برگزاری انتخابات سالم اخیر را نمونه ای از خلق این زیبایی دانست گفت: مردم،دولت و نظام اسلامی را در پیشگاه خداوند سربلند کرد.

 در ادامه این جلسه نمایندگانی از هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی مرکز حوزه انتخابیه گلستان گزارشی از چگونگی همکاری ،تعامل و همدلی بین عوامل برگزارکننده و اقدامات صورت گرفته در حوزه وظیفه مندی خود را به استاندار گلستان ارائه دادند.

 گفتنی است استاندار را در این جلسه مدیران کل ؛ دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی ،مدیرکل حراست ، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان همراهی می کردند و همچنین در این جلسه فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه غرب گلستان، اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی ،اعضای شورای تامین شهرستان کردکوی نیز حضور دادند.

کسب رتبه برتر مرکز حوزه انتخابیه درارزیابی وزارت کشور، نشانگر تعامل دست اندرکاران انتخابات است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 673
  • کد خبر : 19921