عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تمام توان از آراء مردم صیانت و امانتداری می کنیم

دکتر حسینی:

با تمام توان از آراء مردم صیانت و امانتداری می کنیم

با تمام توان از آراء مردم صیانت و امانتداری می کنیم

"دکترسیدعباس حسینی"سرپرست فرمانداری گرگان در جلسه مشترک هیأت های اجرایی،نظارت و بازسی شهرستان های گرگان و آق قلا که با حضور "دکترصادقلو" استاندار گلستان ومعاون سیاسی امنیتی و اجتماعی وهیأت همراه در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد بیان داشت: با تمام توان از آراء مردم صیانت و امانتداری خواهیم کرد .

دکتر حسینی ضمن تقدیر از حضور استاندارمحترم و هیأت همراه درجمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان گرگان بیان داشت: باتوجه به توان بالای کارکنان فرمانداری دراین مرحله از انتخابات همه کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه در امر مهم انتخابات زیر نظر کمیته های هفت گانه دخیل هستند .

وی اظهار داشت: باتوجه به برگزاری کلاس آموزشی، توجیهی نمایندگان فرماندار در این مرحله کتابچه کامل از روند برگزاری انتخابات در اختیار نمایندگان فرماندار گذاشته شده تا هیچگونه مشکلی در فرایند انتخابات در شعب بوجود نیاید .

دکتر حسینی به آموزش کاربران با دستگاه احراز هویت اشاره و بیان داشت : در این مرحله از انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به جهت سرعت و دقت عمل بالا از دستگاه تشخیص هویت استفاده خواهد شد که طی برنامه زمانبندی ، آموزش لازم به کاربران داده شد است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان در ادامه افزود: تمام تمهیدات لازم در زمینه زیرساختی ،تدارکات ،پشتیبانی ،آموزش ،آسیب شناسی و... جهت برگزاری انتخاباتی با رعایت مرّقانون فراهم شده است .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 711
  • کد خبر : 19972