عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتیمن جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات برگزار شد


هفتیمن جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات برگزار شد

هفتیمن جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات برگزار شد

سه شنبه 7 اردیبهشت هفتیمن جلسه ستاد انتخابات شهرستان کلاله با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله ، میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت : در مرحله دوم انتخابات قرار داریم که در دور اول با مشارکت بالای 80 درصدی بیشترین میزان مشارکت را در سطح کشور کسب کردیم که این حاصل تلاش های شبانه روزی ستادهای انتخابات استان وشهرستان ها بود و این حضور حداکثری افتخاری بود برای ما و دولت و نظام و رهبری انقلاب که باید آن را پاس بداریم .

وی افزود : راه ما و هدف ما مشارکت حداکثری و صحت انتخابات است تا شرمنده خدا و مردم نباشیم .

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان اظهار داشت : این اولین انتخاباتی است که در آن هیچ گونه کشته ای نداشتیم و برگ زرینی است در کارنامه زندگی ما

میرباقری گفت : در قرآن و روایات داریم که در آخر زمان که نزدیک به ظهور است مردم را با وعده هایی همچون آب و نان فریب میدهند پس باید به هوش باشیم و با تمسک به روایات ائمه هدا بتوانیم در دام این قشر نیافتیم .

ایشان سپس با پرداختن به شرایط اقتصادی اظهار داشت : این وضعیت مالی که یک مسئله کلی و اساسی است در سال گذشته به مراتب نامساعدتر بود ، نصف بودجه دولت صرف پرداخت دیون بود که آن هم با وجود کارشکنی ها سیاه نمایی شده است .

فرماندار کلاله نیز با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای گفت : نامزدها باید در تبلیغات انتخاباتی به نحوی عمل کنند تا موجب ایجاد تخطئه و هتک حرمت همدیگر نشوند و سعی کنند تا با ایجاد فضای آزاد اطلاعات شرایط انتخاب اصلح را برای مردم مهیا کنند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 532
  • کد خبر : 19978