عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنان به عنوان الگویی جهانی نقش بی بدیل خود را در تعیین سرنوشت کشور نشان دادند

فرماندار ترکمن:

زنان به عنوان الگویی جهانی نقش بی بدیل خود را در تعیین سرنوشت کشور نشان دادند

زنان به عنوان الگویی جهانی نقش بی بدیل خود را در تعیین سرنوشت کشور نشان دادند

در آستانه دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشست حضور حداکثری بانوان در انتخابات در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن؛ در این مراسم فرماندار ترکمن با اشاره به حضور پرشور مردم در دور اول انتخابات و برجسته بودن دو عامل مهم در این حضور حماسی اظهار داشت: اعتماد مردم به مسولان برگزاری انتخابات تحسین برانگیز بود چرا که انتخاباتی در طراز جمهوری اسلامی ایران ارزشمند است که مبتنی بر رای مردم و قوانین اسلام باشد.

عبدالحکیم فیروزی اضافه کرد: بی شک نظام ما بهترین نظام جهانی است چونکه تبلور جمهوری اسلامی در انتخابات است و بدون رای مردم نمی توان جمهوری اسلامی داشت لذا آراء مردم نقش بسیار ارزشمند و اساسی در تعیین سرنوشت کشور دارد.

وی با اشاره به شرکت و حضور همه اقشار و آحاد مردم خاصه بانوان در انتخابات تصریح کرد: زنان ما به عنوان الگویی در جهان با حفظ حجاب و کرامت انسانی نقش بی بدیل خود را در توسعه و تعیین سرنوشت کشور تا کنون نشان داده و در صف نخست انتخابات بوده اند.

نماینده عالی دولت در بندرترکمن اذعان داشت: بانوان کشور در تمام ابعاد جامعه اثر گذاری خویش را به ثبت رساندند چرا که در تمام تصمیم گیری های کشور حضور داشته و نقش تعیین کننده ای داشتند.

فرماندار شهرستان با اشاره اینکه 50 درصد از رای کشور متکی بر بانوان است ادامه داد: این قشر از جامعه از آغاز انقلاب تاکنون با حضور به یاد ماندنی خود در عرصه های گوناگون کشور تاثیر به سزای خود را در وقایع مهم کشور نشان دادند.

وی یادآورشد: بی شک همه مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوقهای رای پازل باقی مانده را کامل نموده و برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور به ثبت می رساننند.

همچنین معاون فرماندار بندرترکمن با تشکر از حضور حماسی مردم در دور اول انتخابات در ادامه گفت: این حضور وظیفه مسئولین را سنگین تر می کند لذا باید تلاش کرده در راستای توسعه جامعه گام برداشته و شرایط زندگی را مردم جامعه بهتر شود.

وی با اشاره اینکه انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالای در جامعه است ابراز داشت: حضور پرشور مردم درپای صندوقهای رای نشان از وفاداری مردم به نظام، پاسداشت خون شهدا و ارزشهای نظام اسلامی است و مجموع این وظایف تکلیفی می شود تا حضور پررنگ و تاثیرگذاری را در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

زنان به عنوان الگویی جهانی نقش بی بدیل خود را در تعیین سرنوشت کشور نشان دادند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .