عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس ستاد انتخابات گمیشان آخرین اقدامات این ستاد را تشریح کرد

در مصاحبه ای:

رییس ستاد انتخابات گمیشان آخرین اقدامات این ستاد را تشریح کرد

رییس ستاد انتخابات گمیشان آخرین اقدامات این ستاد را تشریح کرد

امانگلدی ضمیر فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان اظهار کرد: با 53 شعبه در شهرستان گمیشان آرای مردم در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع آوری خواهد شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ رییس ستاد انتخابات گمیشان با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار نظام است، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزیهای به عمل آمده و تعاملی که بین هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی وجود دارد شهرستان گمیشان آمادگی کاملی را برای برگزاری انتخابات دارد.

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان از چندین ماه پیش فعالیت خود را با برگزاری جلسات و نشست های متعدد و رصد تحرکات  انتخاباتی در سطح ستاد، کمیته ها و همچنین شورای تامین شروع کرده است.

ضمیر در ادامه با اشاره به کلاس های آموزشی و توجیهی برگزار شده توسط ستاد انتخابات شهرستان تصریح کرد: جلسات وکلاس های توجیهی و آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار،نمایندگان بخشدار، اعضای شعب صندوق و کاربران رایانه شعبات اخذ رای برگزار شده و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و تعرفه و برگ های رأی نیز در اختیار دو بخش مرکزی و گلدشت قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد:یک هزارو 280نفر در قالب مجریان، ناظران، بازرسان و عوامل انتظامی، برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را روز دهم اردیبهشت در این شهرستان بر عهده دارند.

رییس ستاد انتخابات گمیشان در بخش دیگری از سخنان با اشاره به 53 شعبه در نظر گرفته شده برای شهرستان اظهار داشت: از این تعداد 43شعبه ثابت و 9 شعبه ثابت و سیار و یک شعبه به صورت کامل سیار می باشد.

وی اضافه کرد: 26شعبه برای بخش مرکزی و 26 شعبه برای بخش گلدشت شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار گمیشان ادامه داد: متولدین 10 اردیبهشت سال 1377 رای اولی های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و در این راستا در شهرستان گمیشان تعداد 130نفر به رای اولی های مرحله اول اضافه می شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن دعوت از مردم فهیم شهرستان گفت: قطعاً مردم شهرستان همچون مرحله اول در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت چرا که هر برگ رأی تثبیت نظام و تیری به سوی دشمنان و بدخواهان کشورمان خواهد بود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 694
  • کد خبر : 20036