عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هیات اجرای بخش پیشکمر با حضور فرماندار کلاله برگزار شد


جلسه هیات اجرای بخش پیشکمر با حضور فرماندار کلاله برگزار شد

جلسه هیات اجرای بخش پیشکمر با حضور فرماندار کلاله برگزار شد

جلسه هیات اجرایی حوزه فرعی انتخابیه پیشکمر با حضور فرماندار کلاله و اعضای هیات اجرایی بخش در سالن اجتماعات بخشداری پیشکمر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله ، نصرت برزگر فرماندار و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه کلاله در این جلسه با اشاره به دو مرحله ای شدن انتخابات در این حوزه انتخابیه گفت : به حمدالله در دور اول انتخابات با حضور پرشور مردم و نظارت متقن اعضای هیات های اجرایی و نظارت و بازرسی شاهد حضور پرشور و حماسی مردم پای صندوق های رای بودیم .

وی سپس افزود : نامزدهای انتخابات باید پیرو فرامین رهبری تلاش کنند تا مراتب حضور حداکثری مردم را فراهم کنند و سعی در ارائه برنامه های خود به مردم کنند و از پرداختن به مسایل تفرقه اندازانه بپرهیزند .

شیرزاد بخشدار و رئیس هیات اجرایی بخش پیشکمر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیات اجرایی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور گفت : در این حوزه انتخابیه نیز تمام مراتب و برنامه های لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم تا در روز جمعه 10 اردیبهشت شاهد رقم زدن برگ زرین دیگری در پروند سیاسی مردم وفادار و زحمت کش منطقه باشیم .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 666
  • کد خبر : 20037