عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،جلسه شورای زکات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری و با حضور فرماندار ،امام جمعه ،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بخشداران و اعضای شورای زکات ، برگزار گردید.

 فرماندار در این جلسه با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام سفارشات و روایات متعددی در خصوص پرداخت زکات به دست ما رسیده است، بیان داشتند: پرداخت زکات یکی از واجبات مهم است و در دین اسلام به واسطه پرداخت آن خداوند برکات زیادی را نصیب بندگانش می کند.

 وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه پرداخت زکات آثار بسیار خوبی در زندگی محرومین خواهد داشت، افزود: باید با معرفی و ارائه طرح های ماندگار در خصوص پرداخت زکات و بیان گزارش و عملکرد دستگاه متولی مصرف زکات از نحوه هزینه کرد دریافت زکات و همچنین آثار و برکاتی که در سطح جامعه و در زندگی فردی و اجتماعی مردم داشته است، به خوبی بیان شود تا دیگران نیز به پرداخت زکات تشویق گردند.

 فرماندار در ادامه طی سخنانی با بیان لزوم برنامه ریزی جهت این امر مهم اظهار کرد: تشکیل کمیته هایی به منظور فعال ساختن بحث زکات در شهرستان می تواند تاثیر به سزایی در این مسئله داشته باشد که با احیاء این سنت الهی شاهد نزول برکات آسمانی باشیم.

 در ادامه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آزادشهر به تبیین جایگاه زکات در جامعه اسلامی پرداخت و زکات را از جمله وظایف حکومت اسلامی در اقامه آن و بهره گیری از این ظرفیت عظیم در فراهم کردن زیرساختهای لازم برای جامعه اسلامی ذکر کرد.

جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1453
  • کد خبر : 20342