عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر عزم ملی نیاز است


برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر عزم ملی نیاز است

برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر عزم ملی نیاز است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به عزم ملی نیازمندیم .

"علی اصغر میرزایی" در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز افزود : موضوع موادمخدر در سطح جامعه گسترده شده و همه دستگاه های مربوطه باید در امر مبارزه و پیشگیری آن ، تلاش نمایند .

وی اظهار کرد : برای پیشگیری از این معضل و پیامدهای ناگوار آن باید همه آحاد مردم، خود را مسوول بدانند تا بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم .

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز ، قدرت تخریب مصرف مواد مخدر را بسیار بالا بیان کرد و گفت :  پدیده شوم مواد مخدر ، اجتماع ، دین ، فرهنگ و خانواده ها را تهدید کرده و اهمیت ورود و مبارزه در این امر ، کمتر از جبهه جنگ تحمیلی نخواهد بود.

میرزایی، مبارزه با مواد مخدر را جنگ بدون مرز یاد کرد و گفت : دستگاه های اجرایی بصورت تخصصی در حوزه مربوطه باید در امر مبارزه با اعتیاد فعالیت نمایند .

فرماندار بندرگز نقش آموزش ، ارتباطات ، فرهنگ سازی ، تقویت مسائل دینی و اعتقادی ، استفاده و بهره گیری از تشکل های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و زیست محیطی را در کاهش مصرف اعتیاد و پیشگیری از آن در جامعه مهم خواند و گفت : دستگاه های متولی با اطلاع رسانی صحیح می توانند نقش مهمی در پیشگیری از مصرف مواد مخدر ایفا نمایند .

وی ضمن تاکید بر برگزاری جلسات منظم کمیته های تخصصی شورا و ارائه گزارش دستگاه ها ، تدوین برنامه های اجرایی آنان را بر اساس وظایف تعیین شده ، خواستار شد.

برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر عزم ملی نیاز است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1298
  • کد خبر : 2047