عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای کشاورزی شهرستان کردکوی در سال 95


اولین جلسه شورای کشاورزی شهرستان کردکوی در سال 95

اولین جلسه شورای کشاورزی شهرستان کردکوی در سال 95

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ صبح امروز اولین جلسه شورای کشاورزی شهرستان به ریاست حسین احمدی معاون فرماندار و با حضورنماینده بخشداری و مدیران جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت پخش فراورده های نفتی، شرکت دانه های روغنی، کمیته امداد و پلیس راهور و... تشکیل گردید .

 در این جلسه که به منظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای خرید محصولات کشاورزی کاشت پاییزه تشکیل شده بود احمدی با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با مجموعه ی ادارات ذیربط گفت: انجام معاینات فنی وسایل کشاورزی ، تهیه و تامین سوخت وسایل کشاورزی، حمل و نقل محصولات برداشت شده، پرداخت بموقع پول محصولات کشاورزی خریداری شده ، مشخص شدن مراکز تحویل و جلب همکاری پلیس راه با مراکز ذیربط انجام و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم .

 آقای احمدی با اشاره به شرایط اقلیمی مناسب برای محصولات کشاورزی گندم و جو وکلزا گفت: تمهیدات لازم در این زمینه نیز اندیشیده شده است .

 وی در پایان سخنانش به هماهنگی انجام شده با آتش نشانی شهر کردکوی و دهیاری ها ی سطح شهرستان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ها و سیاستهای بکار گرفته شده انشاءا... در سال جاری با کمترین مشکل محصولات کشاورزان به بهترین شکل خریداری و تحویل جایگاهها می گردد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 832
  • کد خبر : 20515