عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري اولين جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان


برگزاري اولين جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان

برگزاري اولين جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان

 اولين جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان گلستان با حضور عبدالحكيم فيروزي فرماندار، دكتر غفاري مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري، قوانلو مدير كل كتابخانه هاي استان، حجت الاسلام منصوري امام جمعه شهرستان و مسئولين كتابخانه هاي عمومي استان برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني فرمانداري شهرستان تركمن؛ فيروزي ضمن عرض سلام و خيرمقدم به تمامي مسئولين استاني و شهرستاني و تبريك ولادت باسعادت امام حسين (ع) و روز پاسدار و گرامي داشتن ياد و خاطر شهدا گفت: فعاليتهاي كتابخانه و ارزش افزوده آن غير قابل احتساب و ماندگار و جاودانه است.

وي خواست در عرصه كتابخواني و مطالعه تلاش شود تا سرانه مطالعه افزايش پيدا كند.

فرماندار گفت: وقت گذاري مقام معظم رهبري و حضور در نمايشگاه كتاب پيام آور اهميت كتاب و فرهنگ كتابخواني است و نقش بي بديلي در توسعه انسان دارد. لذا بايد در جهت ایجاد تغییرات و نهادینه شدن اين فرهنگ تلاش شود.

فیروزی اظهار داشت: انسان محور توسعه و عامل توسعه كتاب است لذا هدف گذاري روي توسعه كتابخواني بيشتر و نوع نگاه به مساله كتابخواني تغيير كند.

نماينده عالي دولت در اين شهرستان گفت: در چشم انداز بيست ساله بایستی در حوزه مطالعه و كتابخواني برنامه ها و استراتژيهاي مختلفي اعمال شود تا با مطالعه و كسب ايده هاي خلاقانه اين مساله نهادينه و بنيادين شده و توفيقات بيشتري در اين مقوله بدست آوريم.

برگزاري اولين جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان

 

برگزاري اولين جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .