عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مسئولان گنبد کاووس با دو جانباز دوران دفاع مقدس


دیدار مسئولان گنبد کاووس با دو جانباز دوران دفاع مقدس

دیدار مسئولان گنبد کاووس با دو جانباز دوران دفاع مقدس

معاون استاندار گلستان و فرماندار ويژه گنبدكاووس به همراه امام جمعه و برخي مسئولان اين شهرستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز با دو جانباز دوران دفاع مقدس ديدار كردند.
دراين ديدارها مسئولان گنبدكاووس با حضور در منزل حميد آتاباي جانباز 50 درصد و حسن سوسرايي جانباز 70 درصد اين شهرستان با آنان ديدار كردند.
حميد آتاباي فرزند محمد امان از جانبازان اهل سنت گنبدكاووس است كه درمنطقه سومار و بر اثر انفجار مين از ناحيه پاي چپ به درجه جانبازي نايل گشته و 50 تركش نيز در پاي راست اين سرو قامت دوران دفاع مقدس كه داراي سه فرزند است، به يادگار باقي مانده است.
حسن سوسرايي فرزند علي اكبر از جانبازان اهل تشيع گنبدكاووس است كه بر اثر انفجار نارنجك به درجه جانبازي نايل شده و داراي يك فرزند پسر است.
امام جمعه گنبدكاووس دراين ديدارها با تبريك اعياد شعبانيه بويژه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، امنيت و آرامش امروز جامعه را مرهون خون پاك شهيدان و رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست.
حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين سبحاني ضمن قدرداني از ايثارگري جانبازان و تحمل سختي هاي ناشي از جراحت هاي دوران دفاع مقدس، از زحمات همسران اين بزرگواران نيز به دليل پرستاري از شوهر جانبازشان قدرداني كرد.
وي از وجود وحدت و صميمت بين شيعه و اهل سنت در كشور بويژه استان گلستان و منطقه گنبدكاووس به نيكي ياد كرد و گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان شيعه و اهل سنت در كنار هم از استقلال كشور دفاع كردند.
دراين ديدارها كه شهردار گنبدكاووس، فرمانده نيروي انتظامي، فرمانده سربازخانه سرلشكر شهيد هوشنگ اسدالله پور ارتش و روساي تبليغات اسلامي و بنياد شهيد و امور ايثارگران اين شهرستان نيز حضور داشتند، به ميمنت روز جانباز و به پاس قدرداني از ايثارگري جانبازان و همسران آنان، با اهداي هدايايي از آنان تجليل شد.

دیدار مسئولان گنبد کاووس با دو جانباز دوران دفاع مقدس

 

دیدار مسئولان گنبد کاووس با دو جانباز دوران دفاع مقدس

 

دیدار مسئولان گنبد کاووس با دو جانباز دوران دفاع مقدس

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 887
  • کد خبر : 20592