عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،اولین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول، حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول،محمود متقی معاون فرهنگی امورجوانان اداره کل ورزش استان در محل فرماندار برگزارشد.

فرماندارگفت:دولت تدبیر و امید سعی کرده با مردم صادقانه حرف بزند و نگاه جوان باوری و جوان یاوری داشته است و باید باور کنیم نیرو و قدرتی به نام جوان داریم و برنامه ریزی های بزرگی برای جمعیت زیادی از جوانان داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به این معناست که از ظرفیت و پتانسیل منابع انسانی و نیروهای متخصص و متعهد در اداره امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بهره ببریم.

تجری مفرد افزود: یکی دیگر از معانی اقتصاد مقاومتی استفاده از تکنولوژی و فن آوری در فرآیند روابط بین المللی است.

فرماندارعلی آبادکتول ادامه داد: در حوزه جوانان نیز باید بیش از پیش تلاش کرد و علاوه بر رشد ورزش، حل بیشتر مسائل جوانان از قبیل بیکاری را در سال 95 در راس امور قرار دهیم.

تجری مفرد درپایان گفت:ایران از جوانترین کشورهای جهان است که باید با هوشیاری و برنامه ریزی های دقیق از این قوت در عرصه سازندگی نظام استفاده کنیم اگر نتوانیم از نیروی جوانان در سمت بالندگی استفاده کنیم نتیجه معکوس خواهد داد،دشمن نگاه ویژه ای به قشر جوان دارد تا با آلودگی در فضای های مجازی و تبلیغاتی کشور را از نیروی انسانی مهم آن باز دارد.

محمود متقی معاون امور فرهنگی و جوانان در این جلسه از اهمیت برگزاری جلسات ستاد ساماندهی و تاکید بر حضور دستگاههای متولی در امر جوانان را داشتند وعنوان کردند تمامی دستگاه ها باید در سیاستگزاری های خود برنامه هایی را در حیطه توسعه سلامت جوانان بگنجانند و سلامت جوانان باید در تمام سطوح جسمانی و روانی و بهداشتی واجتماعی و معنوی فراهم شود.

وی افزود:بحث آموزش مجازی راجدی بگیریم وبرنامه ریزی درخصوص آموزش جوانان وکارکنان رافراهم کنیم.

متقی اظهارداشت:بیشتربه سمت ایجاد نشاط وافزایش خودباوری جوانان وامید بخشی آنان درقالب جشن ها وتجلیل ازآنان باید قدم برداریم.

سپس هریک ازحاضرین نقطه نظرات خویش و برنامه های اجرا شده در ادارات مربوطه را ارائه نمودند.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .