عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در بندرگز تشکیل شد


اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در بندرگز تشکیل شد

اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در بندرگز تشکیل شد

اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در بندرگز تشکیل شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : برای آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 تقویت همبستگی دفاعی ملت ایران رقم خورد و توان نظامی دشمن از بین رفت و دیگر توان مقابله با ایران را نداشت .

"علی اصغر میرزایی" با بیان این نکته که فتح خرمشهر، با تلاش‌های شبانه روزی همه اقشار جامعه و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) دست یافتنی شد ، اظهار داشت : این حماسه هیچ گاه نباید فراموش شود.

وی فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس ایران برشمرد و افزود : امدادهای غیبی و صداقت و اخلاص رمز پیروزی در عملیات بیت المقدس بود و اینکه امام راحل(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد ، به دلیل عظمت این امر بود.

این مقام مسوول ادامه داد : حماسه سوم خرداد از حماسه های بزرگ و به یادماندنی دفاع مقدس بوده و آنچه که در توان داریم باید برای زنده نگه داشتن این ایام بکار گرفته شود.

وی امنیت امروز کشور ایران را مرهون رشادت ها و شهادت فرزندان این مرز و بوم دانست و گفت : رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی های رزمندگان بهترین الگو برای همه است.

میرزایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است افزود : عملیات های حماسه ای ما نشات گرفته از قیام کربلاست و به دلیل اینکه پشتوانه دینی و اعتقادی وجود دارد با فرماندهی قائم آل محمد (ص) و جانشینی رهبر معظم انقلاب در همه میادین و سنگرها پیروز خواهیم بود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 755
  • کد خبر : 20725