عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش زکات در مسجد جامع شهرستان کلاله برگزار شد

در آستانه قرار گرفتن در فصل دروی محصولات کشاورزی :

همایش زکات در مسجد جامع شهرستان کلاله برگزار شد

همایش زکات در مسجد جامع شهرستان کلاله برگزار شد

صبح امروز دوشنبه 27 اردیبهشت همایش زکات با حضور فرماندار، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، علما و روحاینون شیعه و سنی و رئیس حوزه علمیه داغستانی و امام جمعه اهل تسنن و خیرین و کشاورزان در مسجد جامع کلاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، برزگر فرماندار کلاله در حاشیه این مراسم گفت: با عنایت به زکات جمع آوری شده در ادوار گذشته پیش بینی امسال مبلغ 30 میلیارد زکات در شهرستان کلاله جمع آوری شود .

برزگر در ادامه افزود : در سال گذشته در شهرستان موفق به جمع آوری 25 میلیارد ریال از زارعین و کسب مقام اول در سطح استان و دوم در سطح کشور شدیم .

رئیس شورای زکات شهرستان در ادامه اظهار داشت : 80 درصد مبالغ جمع آوری شده صرف امور حمایتی از خانواده های تحت پوشش این نهاد و 20 درصد آن هم صرف فعالیت های عمرانی و عام المنفعه می شود.

باغبانی رئیس کمیته امداد استان نیز شهرستان های کلاله را یکی از شهرستان های پیشتاز در زمینه زکات عنوان کرد و گفت : در سطح استان و کشور شهرستان کلاله ، مردم و کشاورزان آن یکی از شاخص های ارائه زکات به مستمندان و محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند .

رحیم تیموری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیزگفت : هدف از برگزاری این همایش افتتاح متمرکز 5 مرکز نیکوکاری 2 مرکز در شهر کلاله و 3 مرکز هم در 3 دهستان کنگور، زاوکوه و آقسو و تحویل احکام 120 عامل زکات بوده است.

وی افزود: در حال حاضر 7500 نفر درقالب 4 هزار خانواده تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هستند.

همایش زکات در مسجد جامع شهرستان کلاله برگزار شد

 

همایش زکات در مسجد جامع شهرستان کلاله برگزار شد

 

همایش زکات در مسجد جامع شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1463
  • کد خبر : 20835