عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شش کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان آق قلا


تشکیل شش کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان آق قلا

تشکیل  شش کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان آق قلا

فرماندار شهرستان آق قلا در اولین جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس با گرامیداشت پیشاپیش هفته دفاع مقدس از تشکیل شش کمیته برای برگزاری باشکوه این هفته در شهرستان خبر داد.

الیاس هیوه چی افزود : هشت سال دفاع مقدس یکی ازدرخشان ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است و برگزاری باشکوه این ایام به منظوری پاسداری از ارزشها، آرمانهای انقلاب و کیان مقدس ایران اسلامی از وظایف تمامی مسئولین است .

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور یاد و خاطر شهدای والامقامی است که با جهاد عاشقانه و عارفانه با تاسی از مکتب سید الشهدا و با رهبری بی بدیل امام راحل توانستند سند پرافتخاری را در صفحه تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت برسانند .

فرماندار شهرستان آق قلا افزود: آنچه که وظیفه ماست این است که فرهنگ شهادت و ایثار دفاع مقدس را به بهترین نحو ممکن و به صورت زیبایی به نسل جوان و آینده مان انتقال بدهیم .

وی اضافه کرد : برای بزرگداشت این ایام بیش از 30 برنامه توسط کمیته های مختلف برنامه ریزی شده است که برگزاری یادواره شهدای شهرستان و رژه موتوری و نظامی نیروهای مسلح را مهمترین این برنامه ها خواهد بود.

هیوه چی افزود: : غبار روبی مزار شهدا، سرکشی به خانواده های شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی منجمله پیاده روی خانوادگی و برپایی چند نمایشگاه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خواهد بود.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1427
  • کد خبر : 2085