عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد مدیریت مصرف شهرستان کردکوی آغازبکار کرد


ستاد مدیریت مصرف شهرستان کردکوی آغازبکار کرد

ستاد مدیریت مصرف شهرستان کردکوی آغازبکار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ ستاد مدیریت مصرف شهرستان کردکوی به ریاست حسین احمدی و با حضور خانم مقصودلو رییس مرکز بهینه سازی مصرف برق استان و برخی از ادارات شهرستان کردکوی آغاز بکار کرد.

 در این جلسه احمدی با اشاره به اهمیت موضوع تهیه و تامین انرژی بویژه نیروی برق در فراهم کردن بسترهای رشد اقتصادی و صنعتی گفت: تولید، انتقال و مصرف انرژی یکی از مشغله های مهم دولتمردان هر کشور است.

 احمدی با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: یکی از مصادیق اجرایی نمودن این شعار بهینه سازی مصرف انرژی و صرفه جویی در آن است .

 احمدی درست مصرف کردن را بهترین استراتژی در همه زمینه ها از جمله در مصرف انرژی برق دانست افزود : باید زمینه ها ی فرهنگی درست مصرف کردن و بهینه سازی مصرف انرژی را به عنوان یک هدف مهم در دستور کار خود قرار دهیم ودراین راه ازهمه امکانات از جمله استفاده از شبکه های مجازی و... می تواند زمینه های افزایش مشارکت اجتماعی را فراهم نماید .افزایش درک عمومی از مصرف درست انرژی ما را در رسیدن به اهداف که همان کاهش هدررفت انرژیست یاری میرساند.

 در ادامه این جلسه خانم مقصودلو مسئول بهینه سازی مصرف برق استان نیز به اهمیت و ضرورتهای کاهش مصرف انرژی در کشور پرداخت و افزود: با رعایت راهکارهای کاهش مصرف انرژی برق و کاهش 10% مصرف ان میتوان بر مشکلات ناشی از افزایش بار مصرف و خاموشی های احتمالی غلبه کرد.

ستاد مدیریت مصرف شهرستان کردکوی آغازبکار کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 812
  • کد خبر : 20889