عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر

صبح امروز صار شد:

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر

صبح امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه،به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا طی پیامی فرا رسیدن این روز و هفته جوان را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ،در این پیام تبریک آمده است:

 ((بسم الله الرحمن الرحیم))

 إنَّ اللّه یُحِبُّ الشّابَّ الَّذى یُفنى شَبابَهُ فى طاعَةِ اللّه

 خداوند جوانى که جوانى اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد. رسول اکرم صلى الله علیه و آله

 بی شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته،برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

 وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که می فرماید"جوان زنده و بانشاط و پر امید وپاکدامن می تواند یک تاریخ را بیمه کند" افزود: امروز با شناختن نیاز ها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف دار با هجمه فرهنگی استکبار و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) برای نسل جوان می توان به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفت و این کشور رابرای همیشه از تمامی آسیب ها ایمن ساخت.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به مقام و منزلت حضرت علی اکبر و حماسه سازی جوان رعنای سلاله پاکان در روز عاشورا گفت: حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه،با بصیرت و ولایت مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان ایران اسلامی به تأسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم واستبداد ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان بود که هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و امروزه با تکیه بر همین جوانان شاهد رشد و بالندگی ایران هستیم.

 اينجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم ، ميلاد حضرت علي اكبر(ع) ،جوان تاریخ ساز عاشورا و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ، تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 امید است جوانان ونوجوانان ولایتمدار شهرستان آق قلا با عزمی ملی و راسخ در سال جدید ، روحيه‌اي سرشار ازامید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 851
  • کد خبر : 20897