عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش بنیان و اساس موفقیت یک کشور است

قجری در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا:

آموزش و پرورش بنیان و اساس موفقیت یک کشور است

آموزش و پرورش بنیان و اساس موفقیت یک کشور است

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش ازاین نهاد بعنوان پایه و اساس یک کشور یاد کرد.

 دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا به ریاست علی اکبر قجری و با حضور اعضاء این شورا در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تشکیل جلسه داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آق قلا،علی اکبر قجری با مهم ارزیابی کردن نقش آموزش و پرورش در مسائل زیربنایی کشور گفت: بدون شک آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود بنابراین کمک به آموزش و پرورش کمک به آینده مملکت است.

 وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات در آموزش و پرورش اظهار داشت: بیشتر مشکلات آموزش و پرورش کشور مربوط به کمبود بودجه می باشد و با توجه به محدودیت بودجه دولت برای رفع این مشکل باید دنبال منابع و راهکارهای خارج از بودجه باشیم و از حداقل امکانات موجود به توانیم حداکثر بهره را داشته باشیم.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: 80 درصد شکل گیری شخصیت انسان در همان 5 سال اول عمر آنها اتفاق می افتد که مدرسه در ادامه تثبیت این شخصیت و تقویت آن بسیار تاثیر گذار است بنابراین در راستای تقویت و کمک کردن به نهاد آموزش و پرورش هر کمکی از دست ما بر می آید باید انجام دهیم و هرگز نباید ذره ای کوتاهی کنیم.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا تصریح کرد:کبمود فضاهای آموزشی مهمترین مشکل کنونی آموزش و پرورش کشور است که شهرستان آق قلا هم از این امر مستثنی نمی باشد.

 وی در ادامه خواستار اتخاذ تدابیری شد تا دانش اموزان بازمانده از تحصیل به سر کلاس های درس بازگردند و تاکید کرد که برای رفع بیسوادی و ریشه کن کردن آن در سطح شهرستان نیاز به یک همت همگانی و بسیج عمومی دارد که انتظار داریم در این مسیر همگان ما را همراهی کنند.

آموزش و پرورش بنیان و اساس موفقیت یک کشور است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 598
  • کد خبر : 21062