عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حفظ استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است

معاون فرماندار گالیکش در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان:

حفظ استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است

حفظ استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است

صبح امروز جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور اعضای شورای راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش در دفتر معاون فرماندار گالیکش تشکیل شد.

ایوب ابوالتختی در همین رابطه ضمن تاکید اهمیت اقتصاد مقاومتی و جایگاه آن در حفظ هویت و استقلال کشور گفت: استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است لذا چند سالی است که تاکید حضرت آقا بر اقتصاد مقاومتی است. اقتصادی درونزا و مولد که نتواند ابزاری شود در دست کشورهای استعمارگر برای فشار بر کشورهای مستقل و پیشبرد مقاصدشان.

وی افزود: اگر بررسی کنیم می بینیم که کشورهای استکباری هرگاه که بخواهند مطامع پلیدشان را محقق کنند یکی از ابزارهای آن فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بخصوص در این 12 سال اخیر به بهانه انرژی هسته ای برقرار کرده اند.

ابوالتختی تصریح کرد: در همین راستا مصمم شدیم تا ضمن تشکیل شورای راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان ، سند راهبردی (با محوریت اقدام وعمل) را تهیه کنیم که بتوانیم در شهرستان باعث تقویت بنیه اقتصادی شده و تولید و اقتصاد پایدار داشته باشیم.

وی از ورود سرمایه گذاران خارجی به شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بعد از به نتیجه رسیدن برجام سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهر ما حضور پیدا خواهند کرد و در همین رابطه طی هفته آینده سرمایه گذاران خارجی به شهر ما تشریف خواهند آورد که انشا الله مفید واقع خواهد شد.

گفتنی است که در این جلسه سرهنگ قاضوی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان،ایوب هلاکو ، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و جمعی از مسئولین گالیکش نیز حضور داشتند که به ارائه راه حلها و نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد و بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاهها در امور مشاوره ای جهت ارتقای سطح تولیدات محصولات کشاورزی و کارگاهی توسط ریاست اداره تعاون و تشکیل بازارچه فروش محصولات جهت حل مشکل بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و جذب و فروش کالاهای تولید داخلی توسط سرهنگ قاضوی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین سرهنگ قاضوی در این جلسه از اعطای بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال هم در همین رابطه داریم کار میکنیم و یکی از برنامه های سپاه در این زمینه قطبی سازی محصولات تولیدی در سطح شهرستان است.

وی در همین زمینه به تولید عسل در شهرستان اشاره کرد و افزود: ما بهترین و بیشترین عسل را تولید میکنیم اما بدلایلی نظیر عدم معرفی ، بسته بندی های نامناسب و .... در زمینه فروش بعضا با مشکل مواجه هستند که می توان در زمینه قطبی سازی عسل برنامه هایی را تدوین و اجرا نمود.

وی در پایان تصریح کرد: سپاه آماده همه گونه همکاری با ادارات دیگر و تمام کسانی است که در زمینه اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند و شعار ما هر خانه یک کارخانه و هر فرد یک تولید کننده خواهد بود.

حفظ استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است

 

حفظ استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است

 

حفظ استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است

 

حفظ استقلال هر کشور وابسته به اقتصاد آن است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 537
  • کد خبر : 21189