عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین تودیع و معارفه شهردار بندر ترکمن برگزار شد


آئین تودیع و معارفه شهردار بندر ترکمن برگزار شد

آئین تودیع و معارفه شهردار بندر ترکمن برگزار شد

  آئین تودیع ومعارفه شهردار بندرترکمن باحضورفیروزی فرماندار، و مسئولین استانی و شهرستانی در بندر ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرماندرای ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین استانی و شهرستانی گفت: تغییر در مبلمان شهری، تغییر در نگرش مردم و شهروندان و نگاه مسئولین به شهر از مسائل مهم و سنگین شهرداری در عملیاتی کردن آن است و تا زمانی که در مقوله آموزش سرمایه گذاری نکنیم نمی توانیم فعالیت های خود را به نحو مطلوب به انجام برسانیم، لذا شهرداری با قابلیت های درونی و بیرونی و تجمیع این ظرفیت ها می تواند در تحول عمیق شهرستان کمک کند.

فیروزی اظهار داشت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با تمام وجود وظرفیت ازشهردارجدید درراستای تحقق جایگاه این شهر با همکاری شورای شهر برای حل مشکلات حمایت خواهد کرد.

فرماندار در ادامه به مشکلات عمده شهر بندر ترکمن اشاره کرد و افزود: این شهر گرفتار سد معبر بوده و نگران کننده است، تردد سگ های ولگرد در مناطق مسکونی موجبات نارضایتی مردم را بدنبال داشته و وضعیت افراد متکدی که از ساکنین این شهر نبوده و یک مجموعه سازمان دهی شده است، از شهردار جدید خواست رسیدگی به این مشکلات را در دستور کار فوری خود قرار دهد.

فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از شهردار قبلی همچنین سرپرست شهرداری، انتصاب میرزا زنجانی بعنوان شهردار جدید بندر ترکمن را تبریک و آرزوی سربلندی و توفیقات روز افزون از درگاه ایزدمنان را برای وی خواستار شد.

کریمی مدیرکل حوزه استاندار،منتظری مدیرکل حراست استان،حسینی مشاوراستاندار،هلاکو رئیس شورای استان، حسام مدیر کل دفنر فنی استان، باقری سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استان، ساورچمنی مدیر کل هسته گزینش استان، سردار زاده مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان، میقانی مدیر کل پایانه های استان، سالکی مدیر کل سازمان همیاری شهرداری های استان، در این جلسه حضور داشتند.

آئین تودیع و معارفه شهردار بندر ترکمن برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه شهردار بندر ترکمن برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .