عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان:

دومین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

دومین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

دومین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با محوریت بررسی وضعیت کتابخانه عمومی ابن سینا سیمین شهربرگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان در این جلسه اظهار داشت: کتاب به عنوان یک یار خوب، سبک و روش زندگی را به انسان آموزش می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه کتاب و مطالعه داشتن یک اصل برای توسعه است، خاطر نشان کرد: اهمیت مطالعه کردن به گونه ای است که حتی در فعالیت های عمرانی و اقتصادی بسیاری از پروژه ها بدون مطالعه به نتیجه خوبی نمی رسد.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: کتاب باید به عنوان کالای اساسی خانواده فرهنگ سازی شده ولازم است کتاب و کتابخوانی از سنین کودکی و از کانون خانواده آغاز شود.

ضمیر ادامه داد: در تکمیل کتاب های کتابخانه، کتاب ها از نظر کمیت و کیفیت غنی سازی شده و متناسب با نیاز جامعه و منطقه کتاب تهیه شود.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود برهمکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان، شهرداری و انجمن خیرین کتابخانه بر تجهیز کتابخانه عمومی ابن سینا سیمین شهر تاکید کرد.

در این جلسه قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز از تهیه و تجهیز ملزومات مورد نیاز کتابخانه های عمومی سطح  شهرستان ظرف مدت یک ماه خبر داد.

 

دومین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

دومین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 761
  • کد خبر : 21319