عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بندرگز برگزار شد


دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی افزود : تنها راه مبارزه با توطئه های دشمنان در زمینه تحریم ها، اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

"علی اصغر میرزایی" هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی را کاهش وابستگی ها، تأکید بر مزیت های تولید داخلی ، تلاش برای خودکفایی و فراهم شدن زمینه توسعه و پیشرفت عنوان کرد.  

وی بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی نسبت به سایر اقشار جامعه وظیفه سنگین تری برعهده دارند و باید در این راستا همه تلاش خود را به کار گیرند و برنامه های شهرستان در دستور کار و از صاحب نظران جهت تشریع ابعاد برنامه استفاده شود.

فرماندار بندرگز تاکید کرد : مدیران و مسئولان دستگاه های شهرستان به عنوان عضو ستاد مقاومتی شهرستان موظف هستند در جهت تحقق شعار سال همگام با دولت و مردم حرکت کنند و اقدام و عمل لازم در این زمینه در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسوول ادامه داد : موتور محرکه اقتصاد ملی در گروی بهره وری و استفاده بهینه از امکانات داخلی است و مشکلات اعتباری نباید ما را در نقطه صفر نگه دارد.

میرزایی افزود : نقشه راه روشن حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب  و افزایش تولید ناخالص ملی و نرخ بهره وری است .

فرماندار بندرگز گفت : با اجرای برنامه ها در راستای اقتصاد مقاومتی ، تحول بنیادین در اقتصاد کشور به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دولت فرماندهی کار را در حوزه ستاد اقتصاد مقاومتی بر عهده دارد ، اظهار داشت : هر اقدام و یا تعلل به پای دولت ثبت خواهد شد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، کارگزاران دولت باید توجه و مدیران نیز برش شهرستانی را تعریف و در اقدام و عمل کوشا باشند.

وی افزود : فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و تهیه بسته های آموزشی و استفاده از ظرفیت بخش های خصوصی در دستور کار کمیته های ستاد شهرستان قرار گیرد و دستگاههای فرهنگی نیز در این راستا نقش آفرین هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : ارزیابی ادارات در حوزه کاری ، تکریم ارباب رجوع ، بررسی و رفع معضلات اجتماعی در حوزه اشتغال ، ازدواج و اعتیاد مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بندرگز برگزار شد

 

دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 787
  • کد خبر : 21348