عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل کارگروه اطفاء حریق شهرستان رامیان


تشکیل کارگروه اطفاء حریق شهرستان رامیان

تشکیل کارگروه اطفاء حریق شهرستان رامیان

اولین جلسه کارگروه اطفاء حریق شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو و با حضور اعضاء در محل دفتر کار فرماندار تشکیل گردید.

مهندس صادقلو فرماندار ، کارگروه اطفاء حریق را زیر مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دانسته و گفت: با توجه به فصل برداشت محصولات پاییزه و پیش رو داشتن تابستان و فصل گرما احتمال بروز آتش سوزی در مزارع کشاورزی و جنگلها بوده و این جلسه با هدف رسیدن به یک مفاهمه و جمع بندی مشترک در جهت پیشگیری و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی تشکیل گردیده است.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با اشاره به برخی از امکانات و تجهیزات موجود در شهرستان گفت: باید با تقسیم کار بین اعضاء و با توجه به وضعیت تجهیزات و امکانات شهرستان و با انجام مدیریت صحیح و ایجاد انسجام و همبستگی بین اعضاء از بروز هر گونه حادثه ای پیشگیری نموده تا از هدر رفت نتیجه تلاش کشاورزان و منابع طبیعی و ملی جلوگیری نمائیم.

ارتباط هر چه بیشتر بین مراکز آتش نشانی شهرستان و اعضای کارگروه با دبیرستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان  ،استفاده از ظرفیت و امکانات شهرداریها ،بخشداریها و دهیاریهاو آمادگی ماشین آلات آنها بخصوص در فصل برداشت و اطلاع رسانی به کشاورزان در خصوص مضرات آتش زدن مزارع و از بین رفتن مواد آلی خاک از جمله مواردی بود که فرماندار رامیان در ادامه بر آنها تاکید نمود.

تشکیل کارگروه اطفاء حریق شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1214
  • کد خبر : 21517