عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واحدهای تولیدی از بسته حمایتی دولت استفاده کنند


واحدهای تولیدی از بسته حمایتی دولت استفاده کنند

واحدهای تولیدی از بسته حمایتی دولت استفاده کنند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با اشاره به پیش بینی بسته تسهیلات حمایتی دولت از واحدهای تولیدی نیمه فعال یا راکد، از صاحبان واحدهای تولیدی خواست از این فرصت استفاده نمایند.
احمد دستمرد درجلسه کارگروه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان اظهار داشت: امسال دولت مبلغ 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی نیمه فعال، راکد و یا با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در کل کشور پیش بینی کرده است.
وی با بیان اینکه چهار هزار و 220 میلیارد ریال از این تسهیلات سهم استان گلستان است، گفت: واحدهای تولیدی واجد شرایط می توانند از این تسهیلات که درقالب سرمایه در گردش پرداخت می شود، برای رونق تولید و ایجاد اشتغال استفاده نمایند.
دستمرد اضافه کرد: واحدهای تولیدی واجد شرایط می توانند از طریق سامانه بهین یاب نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا پس از بررسی در کارگروه استانی، نسبت به معرفی واحد تولیدی به بانک برای دریافت تسهیلات اقدام شود.
وی باتاکید بر ضرورت همکاری بیشتر دستگاه های خدمات رسان با واحدهای تولیدی، تصریح کرد: واحدهای تولیدی نیازی به ترحم ندارند بلکه نیازمند ارائه درست خدمات براساس وظایف قانونی ازسوی این دستگاه ها هستند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: هم اکنون 130 واحد تولیدی دراین شهرستان فعال است که بخشی از آنان به دلیل مشکلات اقتصادی، نداشتن نقدینگی و رکود بازار با ظرفیت پایین مشغول فعالیت بوده و برخی دیگر نیز راکد هستند.
سعید میرزایی، آماری از واحدهای دارای مشکل گنبدکاووس ارائه نداد اما گفت: به تمامی واحدهای تولیدی این شهرستان برای استفاده از بسته حمایتی و تسهیلاتی دولت اطلاع رسانی شده است که دراین خصوص برخی واحدها نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.
در این جلسه که روسا یا کارشناسان اداراتی همچون امور دارایی، شهرک های صنعتی، بیمه تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت های آب، برق، گاز و نیز برخی از بانک های گنبدکاووس حضور داشتند، مشکلات پنج واحد تولیدی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

واحدهای تولیدی از بسته حمایتی دولت استفاده کنند

 

واحدهای تولیدی از بسته حمایتی دولت استفاده کنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 720
  • کد خبر : 21577