عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد خیرین جهیزیه در علی آباد کتول


تشکیل ستاد خیرین جهیزیه در علی آباد کتول

تشکیل ستاد خیرین جهیزیه در علی آباد کتول

 باعنایت به اول ذ یحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و اهمیت ازدواج جوانان در راستای ترویج فرهنگ آن درجلسه کمیسیون ساماندهی ازدواج جوانان باحضوراحمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول،حجت الاسلام والمسلمین شاهینی رئیس جهیزیه استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول و مدیران استانی وشهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار علی آبادکتول از تشکیل ستاد خیرین جهیزیه در این شهرستان خبر داد و گفت: کمک به امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بهترین گزینه برای برچیدن گناه و مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

احمد تجری فرماندار شهرستان علی آباد کتول اظهارداشت: دشمنان اسلام همواره در تلاش‌ هستند تا فرهنگ مبتذل غربی را در ممالک اسلامی اشاعه دهند لذا کمک به امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بهترین گزینه برای مقابله با دشمنان و برچیدن گناه است.

وی با تاکید بر لزوم کمک به امر ازدواج و فراهم ساختن جهیزیه برای جوانان، گفت: تشکیل ستاد خیرین جهیزیه در سطح شهرستان علی آباد کتول از جمله اقدامات ما برای کمک به جوانان بی بضاعت در تهیه جهیزیه است.

تجری خاطر نشان کرد: ستاد خیرین جهیزیه شهرستان علی آباد کتول مرکب از امام جمعه علی آباد کتول، اداره ورزش و جوانان و خیرین شهرستان از اقشار مختلف بازاریان، کشاورزان و سایر خیرین شهرستان است که با مدیریت و محوریت فرمانداری تشکیل شده و خدمت رسانی خواهد کرد.

وی همچنین گفت: این ستاد در حال حاضر در شهرستان تشکیل شده است و عصر روز گذشته (23 شهریور) نیز به همین منظور جلسه ای در محل فرمانداری برگزار کردیم که با بررسی ها و گفتگوهای صورت گرفته، انشاالله در جلسه ای که به زودی خواهیم داشت به تدوین برنامه های این ستاد در هفته ازدواج خواهیم پرداخت.

فرماندار علی آباد کتول اذعان داشت: از برنامه های اصلی ما در ستاد خیرین جهیزیه، این است که بنا داریم در هفته ازدواج مراسم جشن جهیزیه را در شهرستان داشته باشیم که در این مراسم به جوانان و زوجهای بی بضاعت جهیزیه اهدا خواهیم کرد.

تجری تاکید کرد: رسیدگی به امر ازدواج جوانان بی بضاعت هدف اصلی تشکیل ستاد خیرین جهیزیه است و تمام تلاش ما و دستگاه‌های عضو این ستاد باید بر این امر مهم متمرکز شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تشکیل زندگی ساده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تصریح کرد: زندگانی ساده و بی‌آلایش ائمه اطهار الگویی ماندگار برای زندگانی سعادتمند در دنیا و آخرت بشریت است و جوانان ما هم باید از این سیره ائمه الگو برداری کرده و در زندگی و جامعه به عنوان بهترین فرهنگ بهره ببرند.

تجری با تاکید بر اینکه جوانان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند، گفت: ما باید به طور جدی پیگیر رفع مسائل و مشکلات جوانان در حوزه های مختلف به خصوص در امر ازدواج باشیم.

وی ادامه داد: جوانان یک گروه بسیار شاخص و مهم از جامعه را تشکیل می دهند؛ گروهی که دارای استدلال فکری و قدرت تحلیل هستند و ما باید از این ظرفیت و پتانسیل بالقوه برای توسعه و آبادانی کشور به نحو احسن استفاده کنیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .