عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارئیس بهزیستی بافرماندارعلی آباد کتول


دیدارئیس بهزیستی بافرماندارعلی آباد کتول

دیدارئیس بهزیستی بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،خانم ابراهیمی سرپرست بهزیستی شهرستان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان بااحمد تجری مفرد فرمانداردیداروگفتگوکرد.

فرمانداربا اشاره به فضائل ماه پر برکت رمضان اظهار کرد:رمضان ماه ویژه و با‌برکتی است که مردم تلاش می‌کنند در آن نسبت به دستگیری از فقرا از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان رویکرد مردم در حمایت از فقرا مضاعف می‌شود،افزود: برای اینکه بتوانیم از همه ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم اداره بهزیستی برنامه‌های گوناگونی را طراحی و تدوین کند تابهتربتوانیم به مستمندان دراین ماه عزیزخدمت کنیم.

تجری مفردگفت:محبت اغنیا به فقرا در طول سال است ولی یکی از ارزشمندترین جلوه‌های ماه مبارک رمضان کمک به محرومان در قالب سفره‌های افطاری است؛ پهن کردن سفره افطاری، فضای معنوی و پاداش بالایی در نزد خداوند دارد، به همین دلیل مردم می‌خواهند اولویت خود را پذیرایی از فقرا قرار دهند.

درادامه خانم ابراهیمی با اشاره به دیگر برنامه‌های بهزیستی در طول ماه مبارک رمضان، بیان کرد: توزیع کیسه همیان مولا بین خانواده‌های نیازمند در قالب سبد کالا که از سوی نیکوکاران تامین می‌شود از دیگر برنامه‌های این نهاد در طول ماه مبارک رمضان می‌باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .