عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آگاهی از عملکرد ادارات حق مردم است

دکتر حسینی فرماندار گرگان:

آگاهی از عملکرد ادارات حق مردم است

دکتر حسینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی عملکرد دستگاه ها را برای آگاهی هر چه بیشتر مردم، فعالیت کنند چراکه اگاهی از عملکرد ادارات حق مردم است ،و این مردم اند که فلسفه وجود نظام های سیاسی هستند و آنها حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

دکتر حسینی درادامه گفت: پس از اطلاع رسانی باید بازخورد فعالیت ها در بین مردم و نظرات آنان برای بهبود وضعیت عملکرد دستگاه ها جمع آوری و به مدیران منتقل شود.

فرماندار گرگان هدایت برنامه های دستگاه های اجرایی را از وظایف روابط عمومی ها عنوان و خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها با برنامه ریزی صحیح فعالیت مدیران را برنامه محور می کنند.

وی همچنین با اشاره به عصر ارتباطات و سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات افزود: مسئولان روابط عمومی ها باید با بررسی عملکرد خود، همیشه به روز باشند تا بتوانند در رفع مشکلات دستگاه متبوع موثر واقع شوند.

فرماندار در خصوص انعکاس اخبار توسط رسانه ها بیان داشت: رسانه ای مفید و موثراست که در راستای رشد و تعالی گام بر دارد و مردم را با حقایق آشنا سازد و اگر غیر از این باشد، ارزشی ندارد و آزادی بیان از حقوق مصرح در قانون اساسی ولازمه کار رسانه ها است.

دکتر حسینی به نقش سازنده و صادقانه، امانتدارانه و شفاف رسانه ها تاکید کرد و گفت: چنانچه اطلاع رسانی در فرآیند مطلوب و بدون گرایش های جانبدارانه انجام شود قطعا به مقبولیت و مخاطب پسندی آن کمک خواهد کرد ودرجهت رفع اختلافات نیز با یک فضای تعاملی می توان این اختلافات را برطرف کرد، بطوریکه مدیران از حق خود بگذرند و از سویی رسانه ها مسئولیت پذیرانه در راستای کمک به هم افزایی مدیران بیشتر گام بردارند.

فرماندارگرگان افزود: خبررسانی خبرنگاران باید کاملا مشخص باشد و خبرنگار به صورت ویژه و تخصصی در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ...ورود پیدا کند.

وی انعکاس ندادن عملکردها دستگاه ها را بی انصافی در حق خدمتگزاران نظام عنوان و بیان کرد: روابط عمومی ها نیز با رویکرد های نوین و ابزارهای جدید خدمات دستگاه های اداری را اطلاع رسانی کنند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 600
  • کد خبر : 21797