عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کمیته فرهنگی اجلاسیه 4000شهید استان در فرمانداریی علی آباد کتول


برگزاری جلسه کمیته فرهنگی اجلاسیه 4000شهید استان در فرمانداریی علی آباد کتول

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی اجلاسیه 4000شهید استان در فرمانداریی علی آباد کتول

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه کمیته فرهنگی اجلاسیه 4000شهید باحضوردکترزنگانه معاون فرماندارعلی آبادکتول درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

دکترزنگانه دراین جلسه ضمن اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ومقام معظم رهبری درخصوص مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان گفت:استان گلستان نیز در 8 سال دفاع مقدس با حضورهمه اقشار نقش بسزایی در دفاع از این مرز و بوم داشته که تقدیم 4000 شهید نشان ازاطاعت پذیری و ولایتمداری و پاسداری مردم این استان از آب و خاک ایران اسلامی بوده است.

وی افزود:یکی ازاهداف برگزاری برنامه ها و یادواره های شهدا،بررسی پیرامون شخصیت شهداست،اینکه چه برنامه ای در زندگی داشتند که به این درجه نائل شدند.

معاون فرمانداروجودامنیت وآرامش درجامعه را مرهون خون پاک شهدا دانسته وافزود:برگزاری یادواره های شهدا بستر مناسبی را جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایجاد کرده و از خود گذشتگی فرزندان این مرز و بوم امروزه الگویی برای همه جهانیان شده و بر ماست تا درانتشارومعرفی این رشادتها و ایثارگریهای شهدا و رزمندگان به نسل جدید تلاش نمائیم.

درپایان حجت اسلام والمسلمین حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دستورکارجلسه رادرخصوص برگزاری هرچه بهتراین مراسم به حاضرین درجلسه ارائه نمود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .