عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای قشر بسیج کارمندی ادارات شهرستان رامیان


تشکیل شورای قشر بسیج کارمندی ادارات شهرستان رامیان

تشکیل شورای قشر بسیج کارمندی ادارات شهرستان رامیان

شورای قشر بسیج کارمندی ادارات شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور اعضاء در محل دفتر کار فرماندار تشکیل گردید.

مهندس صادقلو فرماندار در ابتدا ماه رمضان را ماه ضیافت ا... دانسته و افزود: رمضان ماه غفران الهی و ماه بندگی خداوند است و انشاا... همه ما بتوانیم از معنویت و روحانیت این ماه جهت خودسازی و آمرزش گناهان استفاده نمائیم.

وی در ادامه بسیج را نهادی مردمی بیان نموده و افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها به خاطر وجود بسیج بوه و بسیج در تمامی دوره های انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون حضور پرنگ داشته و سرنوشت ساز عمل نموده است.

مهندس صادقلو در ادامه تصریح کرد: بسیج متعلق به قشر یا جناح خاصی نبوده بلکه متعلق به همه مردم است و تشکیل قشر بسیج کارمندی در جهت تسری اهداف و امورات بسیج به محیطهای اداری و رواج اخلاق اسلامی و انقلابی در بین کارمندان است.

فرماندار رامیان تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل را سرلوحه کار کلیه دستگاههای شهرستان بیان نموده  و افزود: تلاش در جهت تحقق شعار سال در جلسه شورای اداری شهرستان نیز مورد تاکید قرار گرفته و ارزشیابی مدیران شهرستان نیز بر همین اساس صورت خواهد گرفت و هدف گذاری گردیده است تا پایان سال گزارش عملکردی از مبانی تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه گردد.

سرهنگ جعفریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز در این جلسه بسیج را یک تفکر دانسته و گفت: همه باید تلاش نمائیم تفکر بسیجی که امانتی از سوی امام (ره) و شهدای گرانقدر می باشد را در جامعه تقویت و رواج داده و با استفاده از ظرفیتهای شهرستان تفکر بسیجی را در اقتصاد مقاومتی به صورت یک گفتمان در بیاوریم.

در ادامه صادقلو  فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری شهرستان  و علیمردانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان توضیحاتی را در خصوص وظایف شورای قشر بسیج کارمندی ارائه نموده و سپس هریک از اعضاء نیز به ارائه نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

تشکیل شورای قشر بسیج کارمندی ادارات شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1324
  • کد خبر : 21878