عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه گنبد کاووس بر نصب دوربین های کنترل ترافیک تاکید کرد


فرماندار ویژه گنبد کاووس بر نصب دوربین های کنترل ترافیک تاکید کرد

فرماندار ویژه گنبد کاووس بر نصب دوربین های کنترل ترافیک تاکید کرد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با ابراز گله مندی از تعلل شهرداری این شهر در نصب و راه اندازی 28 دوربین کنترل ترافیک شهری، برلزوم تسریع درانجام این کار تاکید کرد
مهندس محمد حمیدی درجلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه نصب و راه اندازی دوربین های کنترل ترافیک شهری مصوب سال 94 بوده اما تاکنون شهرداری گنبدکاووس اقدامی انجام نداده است.
وی بامهم و ضروری دانستن نصب و راه اندازی دوربین های کنترل ترافیک درشهر گنبدکاووس، گفت: تاکنون نیمی از اعتبار هشت میلیارد ریالی مورد نیاز خرید و راه اندازی این دوربین ها از سوی وزارت کشور تامین شده و بقیه اعتبار مورد نیاز باید توسط شهرداری تامین شود.
مهندس حمیدی اضافه کرد: از این پس وزارت کشور به جای تخصیص اعتبار، تجهیزات مورد نیاز درحوزه مباحث ترافیکی ازجمله تابلوها، علائم، دوربین ها و سرورهای مرکزی را خریداری و در اختیار شهرداری ها قرار می دهد.
وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده، در نوبت اخیر خرید تجهیزات ترافیکی که تا 10 روز دیگر مهلت مناقصه آن پایان می یابد، برای شهرداری گنبدکاووس سرور مرکزی کنترل ترافیک پیش بینی شده است.
در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، اعضای شورای ترافیک گنبدکاووس باکلیات راه اندازی سیستم یکپارچه مدیریت تاکسی تلفنی این شهرستان موافقت کردند.
درصورت راه اندازی این سیستم، اطلاعات کاملی از تاکسی های تلفنی موجود شهرستان، نحوه سرویس دهی و طی مسافت آنان، نظارت و کنترل سیستمی بر تاکسی های تلفنی و تخلفات احتمالی آنان ازسوی چهار دستگاه اداری فرمانداری، انتظامی، راهور و شهرداری به صورت آنلاین از طریق سرور مرکزی صورت می گیرد.

فرماندار ویژه گنبد کاووس بر نصب دوربین های کنترل ترافیک تاکید کرد

 

فرماندار ویژه گنبد کاووس بر نصب دوربین های کنترل ترافیک تاکید کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 776
  • کد خبر : 22030