عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری در شهرستان مراوه تپه


تشکیل جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری در شهرستان مراوه تپه

تشکیل جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری در شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری با حضور مسئولین ادارات و به ریاست معاون فرماندار تشکیل شد .

سید ابوالفضل حسینی نیا ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان گفت : فراهم نمودن شرایط لازم در جامعه جهت حضور فعال معلولین و بهره مند شدن این عزیزان از امکانات رفاهی به عهده بهزیستی و سایر ارگان های دولتی است و وظیفه همه ماست تا هر چه بیشتر و بهتر در این زمینه ساعی و کوشا باشیم .

معاون فرماندار افزود : تمامی دستگاه ها و ادارات نسبت به مناسب سازی محیط اداری و شهرداری نیز در جهت مناسب سازی محیط و مبلمان شهری اقدامات لازم را انجام دهد .

در ابتدای جلسه اوزون دوجی گزارشی از خدمات اداره بهزیستی شهرستان ارائه داد و گفت : بهزیستی شهرستان با تحت پوشش قرار دادن 1500 نفر از معلولان در حال خدمات رسانی می باشد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اضافه کرد : از تعداد 1500 نفر معلول حدود 560 نفر معلول جسمی – حرکتی در سطوح مختلف شدید ، متوسط و خفیف می باشند .

وی از ادارات نیز خواست تا در جهت مناسب سازی محیط و مبلمان شهر و روستاها همکاری لازم را با بهزیستی داشته تا شرایط لازم را برای رفاه معلولان فراهم گردد .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .